سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / مطالب گوناگون / طالع بینی / سازگاری متولدین تیر با ماه های دیگر سال چگونه است

سازگاری متولدین تیر با ماه های دیگر سال چگونه است

سازگاری متولدین تیر با ماه های دیگر سال چگونه است

طالع بینی

سازگاری متولدین تیر با ماه های دیگر سال چگونه است

تیرماهی های حساس و خجالتی همسری باوفا، پرمحبت، مطیع همسر و عاشق خانه و خانواده اما کمی هم رفیق باز و اهل قهر و آشتی هستند. متولد تیر هیچوقت در آشتی پیشقدم نمی شود و گاهی آرام و گاهی طوفانی است. و اما متولدین تیرماه با متولد کدام ماه ها سازگاری بیشتری دارند؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید 😉

.

تیر + فروردین

این رابطه برای هر دو طرف کمی دردناک است و باید برای ادامه دادن آن تلاش زیادی کرد. هر دو باید در رفتارهای خود تغییراتی ایجاد کنند. این مسیر چندان راحت نیست اما در پایان مسیر به رابطه ای منحصر به فرد و سرشار از احساسات می رسند.

.

تیر + اردیبهشت

تیر و اردیبهشت ملایم ترین جفت در میان نشانه های طالع بینی هستند. آن ها وقتی عاشق می شوند به دلیل اهداف مشترکی که دارند دلیلی برای جدایی پیدا نمی کنند. بین آن ها هیچ نوع بی اعتمادی بوجود نمی آید و در صورت بوجود آمدن بدون هیچ مانعی به راحتی می بخشند و فراموش می کنند.

.

تیر + خرداد

تیر و خرداد در نشانه های زودیاک پشت سر هم قرار دارند و در روابط دوستی هم می توانند پشت هم باشند. اما در روابط عاطفی خیلی چیزها آن ها را از هم جدا نگه می دارد. آن ها برای پایدار شدن رابطه باید یکسری تغییرات و اصلاحات انجام دهند. خردادی ها به سختی می توانند روتین روزانه خود را به خاطر یک شخص دیگرتغییر دهند به خصوص اگر سبک زندگی او را کسل کننده ببینند. پس بهترین کار این است که هر دو را آزاد گذاشت. اگر متولد تیر عاشق شود نیازهای خرداد را درک می کند و هیچوقت از او نمی خواهد نیازهایش را نادیده بگیرد.

.

تیر + تیر

توانایی متولدین تیرماه برای درک عاطفی بالایی که دارند از آن ها زوج خوشبختی می سازد. آن ها به دلیل کمبود انرژی و تحرک ممکن است زندگی کسل کننده ای داشته باشند اما به محض متوجه شدن این مشکل هر دو تلاش می کنند به زندگی کمی تنوع بدهند.

.

همچنین ببینید : عکس نوشته متولدین تیر

.

تیر + مرداد

آن ها زوج خاصی هستند زیرا هر دو شخصیت های قوی و محکمی دارند. هیچ کسی به اندازه متولد تیر عاطفی و به اندازه متولد مرداد خونگرم و خوش قلب نیست. در نتیجه آن ها می توانند دنیای زیبایی برای هم بسازند.

.

تیر + شهریور

متولدین تیر و شهریور می توانند پیوند بی نظیری داشته باشند و تنها مشکلی که بین آن ها وجود دارد درگیری های کوچکی است که به دلیل عاطفی بودن متولد تیر و عقلانی بودن متولد شهریور رخ می دهد. آن ها برای غلبه به این مشکل باید نقص ها و کمبودهای همدیگر را بپذیرند و از روابط پایدار الهام بگیرند. تنها در این صورت است که می توانند مکمل یکدیگر باشند. گاهی اوقات عاطفی بودن بیش از حد باعث می شود به خاطر توقعات غیر منطقی یکی از طرفین رابطه شادی نداشته باشند.

.

تیر + مهر

شاید بزرگ ترین محدودیت در رابطه بین تیر و مهر خواسته هایشان از شریک زندگی باشد. متولد تیر به دنبال فردی مسئولیت پذیر است تا بتواند با کاربردی بودنش مکمل طبیعت عاطفی یک تیرماهی باشد. متولد مهر به دنبال فردی است محکم و پر انرژی و سرشار از ابتکار عمل. اگر از همان ابتدای رابطه به انتظاراتشان نرسند نا امید می شوند و برای ساختن یک عشق پایدار باید استقلال خود را حفظ کنند.

.

تیر + آبان

متولد تیر اگر یک ارتباط عاطفی پیدا کند عمیقا به دنبال عشقی عمیق می گردند و هرگز از او جدا نمی شوند. آن ها درک کاملی از افکار و نظرات همدیگر دارند و اگر احساسات عمیقی نسبت به هم نداشته باشند برای متولد تیر درگیر شدن با این موضوع دشوارتر است.

.

تیر + آذر

تیر و آذر معمولا جذب هم نمی شوند اما اگر در موارد استثنا جذب هم شوند به ندرت در رابطه به مشکل می خورند چون سیاره حاکم بر نشانه آن ها ماه و مشتری است.

.

تیر + دی

متولدین تیر و دی تنها در صورتی می توانند همدیگر را انتخاب کنند که گذشته را رها کنند. این زوج در بیشتر موارد رابطه پایداری خواهند داشت و بدون هیچ تردیدی همدیگر را برای زندگی مشترک انتخاب می کنند.

.

تیر + بهمن

این زوج در بیشتر موارد زوج شادی نیستند و به دلیل کمبود صمیمیت برای متولد تیر یک رابطه پر استرس است که به جدایی می انجامد. از طرفی رابطه آن ها اگر با عشق و علاقه همراه باشد می تواند یک رابطه شگفت انگیز باشد که هر دو تمایل دارند از هم چیزهای جدیدی بیاموزند و متولد تیر به آرامش می رسد. برای این که این زوج بتوانند در مسیر مثبتی حرکت کنند متولد بهمن باید ویژگی های همسرش را کاملا بشناسد و یک زندگی سرگرم کننده و در عین حال آرام بخش بسازد. متولد تیر هم باید مسئولیت های مهم زندگی را به عهده بگیرد.

.

تیر + اسفند

تیر و اسفند دو نشانه آب در اولین نگاه با هم ارتباط عاطفی پیدا می کنند. بزرگ ترین چالش آن ها طبیعت تغییرپذیر متولد اسفند است. یکی از مشکلات این رابطه انتظار زیادی است که از عشق دارند و اگر به انتظاراتشان نرسند متولد اسفند از زندگی مشترک رضایت چندانی نخواهد داشت و متولد تیر زندگی مشترک را افسرده کننده می بیند. این زوج د رصورتی که بین هیجان و ثبات تعادل برقرار شود می توانند بهترین زوج در میان نشانه های زودیاک باشند.


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت