سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / مطالب گوناگون / طالع بینی / نحوه پس انداز و پول خرج کردن ماههای مختلف

نحوه پس انداز و پول خرج کردن ماههای مختلف

نحوه پس انداز و پول خرج کردن ماههای مختلف

طالع بینی

money

هر کدام از ماه های تولد، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. شما می توانید با مطالعه خصوصیت های عمومی متولدین ماه های گوناگون، تا حدی به اخلاق و علاقه مندی های آن ها پی ببرید.
اما فارغ از خصلت های شخصی و تناسبات عاطفی افراد، از این علم ستاره شناسی برای ارائه راهکارهای اقتصادی و چگونگی پس انداز کردن یا خرج کردن پول هم می توان بهره گرفت؛ به این صورت که با توجه به خصلت بارز متولد هر ماه، می توان گفت که در مورد مسایل مالی چه واکنش هایی دارد و آیا انسان ولخرج یا صرفه جوئی است.
برای آگاهی از ویژگی های رفتاری افراد در مور مسایل مالی با توجه به ماه تولد آن ها در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

.

.
متولدین ماه فروردین
گفته می شود که متولدین ماه فروردین بسیار معتمد به نفس هستند و از خطر کردن نمی ترسند. در برنامه ریزی های مالی این مساله در عین حال که می تواند موجب پیروزی بشود، احتمال دارد آن ها را به شکست هم محکوم نماید.
بدون فکر رفتار کردن ها و عجول بودن فروردینی ها می تواند آن ها را در مشکلات مالی گرفتار کند. به عنوان یک متولد فروردین، عادت ندارید که دوراندیشی کرده و با احتیاط گام بردارید و از این رو در حوزه پس انداز مالی، چندان موفق نخواهید بود.
البته شما توانائی های دیگری دارید که در مسایل مالی می توانند به کمکتان بشتابند. به طور مثال، انسان منظمی هستید و قادرید برای خود سقف بودجه تعیین کرده و با برنامه ریزی دقیق و تلاش مستمر، اهداف مالی خود را محقق نمایید.
اما در این مسیر هم باید حواستان باشد که پول های خود را برای مسایل بیهوده یا گزینه هایی که به آن ها نیاز ندارید، خرج نکنید.
ریسک پذیری ذاتی شما هنگام سرمایه گذاری می تواند برایتان موفقیت آمیز باشد، اما این را در نظر داشته باشید که ریسک زیادی در حوزه سرمایه گذاری نیز می تواند موجب به هم خوردن تعادل روش های پس انداز برای آینده بشود.
فروردینی ها اصولا عادت دارند به خود و عقاید خودشان در انجام بسیاری از امور تکیه کنند و از دیگران کمک نمی گیرند، اما اگر کارشناس امور مالی نیستند و با مسایل اقتصادی آشنایی چندانی ندارید، پیشنهاد می کنیم برای حفظ سرمایه خود حتما با یک کارشناس این حوزه مشورت کنید.
.
.
.
متولدین ماه اردیبهشت
متولدین ماه اردیبهشت، به دلیل داشتن شخصیت ثابت و قابل اعتماد، در مسایل مالی موفق هستند. این افراد در برنامه ریزی در رابطه با مسایل مالی و پس انداز پول انسان های ثابت قدمی محسوب می شوند. همین ثابت قدم بودن که گاهی به عنوان لجاجت و سرسختی هم از آن یاد می شود به شما کمک می کند تا دوراندیشی داشته باشید و برای آینده، پول پس انداز کنید.
البته باید گفت پول یکی از نقاط ضعف متولدین اردیبهشت است. آن ها دست به خرج کردنشان خوب است زیرا زندگی لوکس و شیک پوشی را دوست دارند. بنابراین، لازم است برای خود هزینه های غیر ضروری نتراشید و برای خرید آیتم هایی که به وجودشان نیازی نیست، پول هزینه نکنید.
.
.
.
متولدین ماه خرداد
خردادی ها به جذابیت و باهوشی مشهور هستند، اما وجهه دیگر شخصیت آن ها دمدمی بودن است که می تواند در تصمیمات مالی و سرمایه گذاری هایشان تاثیرگذار باشد. خردادی ها ذاتا پول دوست نبوده و خواستار زندگی لوکس نیستند، اما طبیعت متغیرشان می تواند آن ها را به خرید گزینه های غیرضروری تحریک و ترغیب نماید.
اگر خرداد ماهی هستید ممکن است برای پس انداز مالی برنامه ریزی کنید اما نتوانید به درستی آن را به انجام برسانید. برای این منظور باید مراقب باشید که پس انداز آینده خود را برای خرید کالایی که به طور ناگهانی به آن علاقه مند شده اید، هدر ندهید.
برای این منظور، بهتر است بخشی از درآمد خود را برای هزینه های ناخواسته در نظر بگیرید که در صورت نیاز، از آن پول استفاده کرده و به سرمایه آینده خود دست نزنید و اهداف مالی خود را خدشه دار نکنید.
.
.
.
متولدین ماه تیر
اولویت اول زندگی تیرماهی ها خانواده و مسایل خانه است و همه تلاششان را به کار می گیرند تا از فرد موردعلاقه شان حمایت نمایند. همین افکار و اعتقادات باعث می شود تا در پس انداز پول و سرمایه هم بسیار موفق ظاهر شوند.
آن ها با برنامه ریزی های اقتصادی، می توانند برای خانواده و عزیزانشان، خانه خریده و بدین واسطه حمایت همه جانبه خود را به آن ها نشان دهند. وقتی بحث پول خرج کردن به میان می آید باید گفت که متولدین این ماه ترجیح می دهند پول های خود را در زمینه هایی همانند مسافرت های دسته جمعی، ملاقات با دوستان یا رفتن به رویدادهای اجتماعی هزینه کنند.
.
.
.
متولدین ماه مرداد
متولدین مرداد ذاتا انسان های جذاب و کاریزماتیکی هستند که قابلیت رهبری بالایی دارند. از این رو می توانند کارآفرین های موفقی باشند. همین روحیه با اینکه باعث می شود تا درآمدهای خوبی کسب نمایند اما از آن جا که خودشان را خیلی برتر و بالا می دانند، تمایل دارند زندگی پرتجملی هم داشته باشند و از این رو ممکن است همه پس انداز و درآمد خود را از دست بدهند.
متولدین مرداد به شدت به دوستان و اعضای خانواده خود وفادار هستند و در برابر این افراد بسیار دست و دل باز ظاهر می شوند. این مساله فی ذاته مشکلی ندارد اما مردادی ها باید مراقب باشند که به واسطه این ولخرجی ها، امنیت مالی خود را به خطر نیندازند.
.
.
.
متولدین ماه شهریور
متولد ماه شهریور بسیار سخت کوش، واقع بین و خوش فکر است، از این رو به طور ذاتی انسان صرفه جوئی است و روحیه پس انداز کردن پول برای خرید خانه، ماشین یا پس انداز برای دوران پیری دارد. متولدین شهریور در خریدهای خود گزینشی رفتار می کنند و به همین خاطر، هزینه های غیرضروری آن ها بسیار کم است.
با اینکه این خصلت ها در زمینه سرمایه مالی بسیار خوب و پسندیده است، اما شهریوری ها گاهی از تفریح و خوش گذرانی دور می مانند. از این رو، بد نیست گاهی به سفر رفته یا لباس مورد علاقه خود را خریداری کنید.
.
.
.
متولدین ماه مهر
مهرماهی ها انسان های متعادل و آرامی هستند و همین امر موجب می شود تا تقسیم بندی درست و دقیقی در زمینه پس انداز مالی برای آینده و لذت بردن از آن در زمان حال داشته باشند. به عنوان یک متولد ماه مهر، پیش از خرید هر کالایی، به جنبه های مختلف آن فکر می کنید و می توانید تشخیص دهید که آیا خرید آن ضروری هست یا خیر.
در زمینه خریدهای بزرگ همانند خانه یا ماشین هم بسیار محتاط عمل می کنید اما گاهی چنان درگیر حساب و کتاب و بررسی جزئیات می شوید که دست آخر نمی توانید تصمیم قاطعی اتخاذ نمایید.
از آنجا که پیش از هر هزینه مالی، بسیار مردد شده و ذهنتان را درگیر حواشی می کنید، برای اینکه بتوانید تصمیم گیری درستی داشته باشد، بهتر است از فردی که به وی اعتماد کامل دارید در این زمینه کمک بگیرید.
.
.
.
متولدین ماه آبان
آبان ماهی ها تمرکز بالا و هیجان شدیدی برای انجام امور دارند. آن ها کارآگاه های ذاتی هستند و از این کنجکاوی درونی خود می توانند برای حل مسائل مالی و داشتن برنامه های دقیق اقتصادی کمک بگیرند. بنابراین در پس انداز و سرمایه گذاری، انسان های موفقی خواهند بود.
همچنین این افراد حس رقابتی شدیدی هم دارند که کمک می کند در شغل خود موفق بوده و برای رسیدن به پیروزی های بیشتر، برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند. متولدین آبان روی رفتار خود کنترل زیادی دارند ازاین رو بی گدار به آب نمی زنند و از روی هیجان تصمیمات بزرگ اتخاذ نمی کنند. البته این امکان هم وجود دارد که گاهی در این مسیر زیاده روی کنند. به همین خاطر توصیه می شود که تا حدی هم از زندگی و دارایی های خود لذت ببرید.
.
.
.
متولدین ماه آذر
به عنوان یک آذر ماهی، بیشترین پولی که هزینه می کنید در زمینه سفر کردن است. خیلی چیزها حتی اگر لوکس باشند نمی توانند شما را برای خرید وسوسه کنند اما وقتی صحبت از بازدید از یک مکان جدید به میان می آید، سریعا کارت اعتباری خود را از کیفتان بیرون می آورید.
آذرماهی ها به شدت برای آزادی خود ارزش قائل هستند و هر آنچه که آزادی شان را بگیرد را کنار می گذارند. این طرز فکر در مورد مسایل مالی هم مصداق دارد و از این رو هرگز زیر بار قسط و قرض و وام نمی روند. متولدین ماه آذر در برابر کمبودهای مالی و تغییرات مثبت اندیش بوده و با اینکه چندان به پس انداز کردن اعتقادی ندارند، اما همه تلاش خود را به کار می گیرند تا اهدافشان محقق گردد.
.
.
.
متولدین ماه دی
دی ماهی ها با نظم، واقع بینی، خوش فکری و توانایی به انجام رساندن امور، در مسایل مالی بسیار موفق هستند. آن ها بسیار حساب شده و با برنامه ریزی کارهای خود را به انجام می رسانند و به همین خاطر همیشه با نتایج بسیار خوبی همراه هستند.
نظم ذاتی متولدین این ماه به آن ها کمک می کند تا در صرف هزینه ها و پس اندازهای مالی بسیار موفق بوده و برنامه ریزی دقیقی برای سرمایه گذاری های آتی خود داشته باشند. این افراد هرگز از روی هیجان خرید نمی کنند. اما متاسفانه به شدت کم خرج و صرفه جو هستند به طوری که گاهی نمی توانند از داشته های خود استفاده کرده و از زندگی شان لذت ببرند.
بهتر است بین پس انداز کردن و صرفه جوییِ افراطی، تعادل ایجاد بکنید تا زندگی تان شادتر شود.
.
.
.
متولدین ماه بهمن
متولدین بهمن یکی از خلاق ترین و غیر قابل پیش بینی ترین ماه های سال هستند. بهمنی ها خیال پردازهای بسیار خوبی به شمار می روند البته سر به هوا نیستند و می توانند از قوه تصور خود برای پیروزی در کارهایشان بهره بگیرند.
این افراد حتی در زمینه پس انداز و سرمایه گذاری نیز می توانند ابتکار به خرج دهند که مستقیما آن ها را به موفقیت می رساند. خوبی متولدین بهمن در این است که به خوبی می توانند بین پس انداز و ولخرجی تعادل برقرار کرده و در حین لذت بردن از زندگی کنونی خود، برای آینده شان نیز سرمایه گذاری کنند.
از آنجا که بهمن ماهی ها به کمک به مردم علاقه شدیدی دارند، ممکن است بخشی از درآمد و سرمایه خود را در امور خیریه و دفاع از حقوق دیگران خرج کنند.
.
.
.
متولدین ماه اسفند
متولدین ماه اسفند بسیار احساساتی بوده و در عالم خیال زندگی می کنند. البته با این توصیفات، همچنان می توانند یک کارمند کاملا خلاق و سخت کوش باشند که وظایفشان را به بهترین نحو به انجام می رساند.
اسفندی ها عموما ترجیح می دهند با جریان زندگی پیش بروند و خیلی به مسایل مالی کاری ندارند. این خصلت در مورد مسایل مالی زندگی چندان خوشایند نیست زیرا اگر خودتان نمی توانید برنامه اقتصادی داشته باشید، بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت