سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / مطالب گوناگون / طالع بینی / سازگاری متولدین مرداد با ماه های دیگر سال چگونه است

سازگاری متولدین مرداد با ماه های دیگر سال چگونه است

سازگاری متولدین مرداد با ماه های دیگر سال چگونه است

طالع بینی

سازگاری متولدین مرداد با ماه های دیگر سال چگونه است

متولدین مرداد بسیار مغرور، جاه طلب، قدرتمند و در عین حال با محبت و پر انرژی هستند. از ویژگی های بارز متولدین این ماه مقتدر، مودب، قوی و با اراده، عاشق تعریف و تمجید، دست و دلباز، خونگرم، خوش سیما، همیشه تمیز و مودب و مورد احترام دیگران هستند. متولد مرداد یک عاشق پاکباز و یک پدر یا مادر نمونه است. و اما در ادامه ببینیم متولد مرداد با متولدین کدام ماه ها سازگاری بیشتری دارد؟

.

مرداد + فروردین

رابطه بین مرداد و فروردین عاطفی و طوفانی است اما به نظر نمی رسد که همیشه در جنگ و درگیری باشند. اگر عاشق همدیگر شوند به سختی می توان آن ها را از هم جدا کرد. علیرغم این که زیاد به عشق اعتقاد ندارند اما وقتی عاشق می شوند برای عشقشان می جنگند. این رابطه بر پایه عنصر آتش شکل گرفته است بنابراین نمی توان از آن ها رفتارهای ملایم و آرامی را انتظار داشت. برای آن ها دنبال آرامش بودن مفهومی ندارد. آن ها برای ادامه زندگی نیاز به جنگیدن دارند و تنها هدف شان این است که از این جنگیدن لذت ببرند.

.

مرداد + اردیبهشت

رابطه بین مرداد و اردیبهشت بسیار چالش برانگیزاست. آن ها هر دو نشانه های ثبات و پایداری با طبیعت های کاملا متفاوت هستند. اگر قبل از رابطه به اندازه کافی صبر پیشه کنند شانس یک رابطه بی دردسر با به خودشان داده اند. وقتی قوانین مردانه و زنانه آن ها در تعادل باشد از آن برای بهبودی در تمام زوایای رابطه استفاده می کنند و از رابطه لذت می برند.

.

مرداد + خرداد

رابطه بین متولد مرداد و خردار به قدری عالی است که حس حسادت همه را برمی انگیزند. تنها چالش آن ها تفاوت نظرات و تغییر آن هاست. آن ها می دانند که اگر بخواهند رابطه ای با دوام بسازند باید در رفتار خود اصلاحاتی ایجاد کنند. احترام متقابل بین این دو به تمام مرزها غلبه می کند. این رابطه باید بر اساس لذت و سرگرمی پایه ریزی شود.

.

مرداد + تیر

متولد مرداد و تیر هر دو خاص هستند و شخصیت هایی قوی دارند. متولد تیر بسیار عاطفی و متولد مرداد بسیار مهربان است اما اگر هر دو این عشق را برای خودشان نگه دارند دنیای غمگینی برای خود می سازند.

.

مرداد + مرداد

دو مردادی می توانند غیرممکن ها را ممکن کنند به همین دلیل رابطه بسیار رضایت بخشی در طولانی مدت خواهند داشت. هدف اصلی این دو پیدا کردن صمیمیت و درک احساسات درونی همدیگر است. متولد مرداد عادت به اغراق دارد و این به دلیل موقعیت اجتماعی و توانایی حمایت از نیازهای همدیگر برای رابطه آن ها خوب است. تنها چیزی که می تواند رابطه آن ها را از بین ببرد بی احترامی است. اگر به این مشکل گرفتار شوند باید مسیرشان را کاملا از هم جدا کنند.

.

همچنین ببینید : عکس نوشته متولدین مرداد

.

مرداد + شهریور

متولد مرداد و شهریور رابطه ای می سازند که هیچ خدمتی به طبیعت عاطفی آن ها نمی کند. هر دو بسیار منطقی هستند و این قدرت ذهنی آن ها مانع از ایجاد یک رابطه عاطفی و رمانتیک می شود. متولدین مرداد و شهریور به شخص کاملی نیاز دارند که فقط برای آن ها ساخته شده باشد و به محض این که احساس کنند به همدیگر تعلق ندارند دیگر تلاشی برای بهتر شدن رابطه نمی کنند. این دو به ندرت می توانند یک رابطه عاطفی و رمانتیک داشته باشند.

.

مرداد + مهر

متولد مرداد و مهر خیلی چیزها برای یاد گرفتن از همدیگر دارند و هدف اصلی شان در رابطه این است که به احترام و مسئولیت های مشترک متعادل برسند. آن ها برای این که نشان دهند چه کسی بهتر است با هم رقابت می کنند اما با این وجود رابطه رضایت بخشی خواهند داشت.

.

مرداد + آبان

متولد مرداد و آبان نمی دانند که در واقع باید چه انتظاراتی از همدیگر داشته باشند. این رابطه رابطه چندان راحتی نیست زیرا هر دو لجباز هستند و روی حرف خود می ایستند. اگر بخواهند یک رابطه ماندگار و عاطفی داشته باشند باید به نیازهای همدیگر احترام بگذارند. اگر راهی برای پیداکردن عشق بدون شرط بیابند متوجه می شوند که هر دو در رابطه هدف مشترکی دارند.

.

مرداد + آذر

مرداد و آذر ترکیبی از دو نشانه آتشین هستند و زمانی که دو نف با عنصر آتش به هم می رسند عاشق می شوند عشقی گرم و الهام بخش. متولد آذر ممکن است به دلیل طبیعت ثابت و راکد متولد مرداد علاقه اش را به او از دست بدهد. تنها راهی که می تواند رابطه آن ها را بهتر کند این است که به حرف دل پیش بروند و نسبت به یکدیگر مهربان و پرعاطفه باشند.

.

مرداد + دی

اگر این دو در زمان مناسبی همدیگر را ملاقات کنند ارتباط عمیقی با هم می سازند. بزرگ ترین مشکل این رابطه تفاوت در اولویت هاست. وفق دادن این دو کار بسیار مشکلی است اما اگر انجام شود منفعت زیادی برای هر دوی آن ها خواهد داشت. قوه خلاقیت این دو آن ها را به جایی می رساند که آرزویش را دارند اما باز هم ممکن است رابطه آن ها به پایان برسد. تفاوت بین این دو تفاوت بین آتش و زمین است اما اگر هدف مشترکی را دنبال کنند نمی توان آن ها را متوقف کرد.

.

مرداد + بهمن

طبیعت این دو گرم و سرد، عاطفی و عقلانی است و به سختی می توان این تفاوت ها را کنار هم قرار داد و یک رابطه پایدار و رمانتیک ساخت. بهترین کاری که می توانند در رابطه انجام دهند پیدا کردن دلیلی برای حمایت از یکدیگر است. این کار باعث می شود به دنیای بیرون تمرکز کنند و در حالی که در دنیای بیرون می جنگند دنیای عاطفی درونی رابطه را عمیق تر کنند.

.

مرداد + اسفند

این دو نشانه انواع متفاوت عشق را روی زمین منتشر می کنند. مشکل از عنصر یا طبیعت آن ها نیست بلکه به خاطر سیاره خاکم بر برج حوت “اسفند” نپتون است. اگر این دو جذب یکدیگر شوند به دلیل عدم وجود درک متقابل به باورها و اعتقادات درونی شان آسیب می زنند. تنها چیزی که می تواند رابطه آن ها را بهتر کند دیدگاه اسفند به مرداد است. اگر متولد اسفند به مردادماهی به چشم یک قهرمان نگاه کند تمام تفاوت های بین آن ها کم رنگ می شود.


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت