سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / مطالب گوناگون / تست روانشناسی / شخصیت شناسی – اولین چیزی که در عکس میبینید

شخصیت شناسی – اولین چیزی که در عکس میبینید

اولین چیزی که در تصاویر میبینید شخصیت شماست !

تست شخصیت شناسی

شخصیت شناسی

این روزها تست هایی که بر اساس انحراف دیدگاه بصری افراد عمل می کنند بسیار رایج شده اند. کاربران از این تست ها استقبال کرده و روانشناسان نیز از آن ها برای پی بردن به شخصیت مراجعان خود استفاده می کنند. بسیار مهم است که به اولین تصویر توجه خاصی داشته باشید زیرا بدون شک پس از مدت کوتاهی تصاویر دیگری را نیز خواهید دید.

اگر چه نمی توان گفت که جواب شما به این تست های تصویری شخصیت شما را به طور کامل و دقیق بیان خواهد کرد اما بدون شک اطلاعاتی را در مورد شخصیتتان ارائه خواهد داد که باید حتما به آن ها توجه داشته باشید. تنها کاری که باید بکنید این است که عکس ها را دیده و سپس اولین تصویری که در آن ها می بینید را به خاطر سپرده و در ادامه ی مطلب جواب تست را نگاه کنید.

.

sh1

sh2

sh3

sh4

.

پاسخ تست:
.
۱-
شیر: به نظر می رسد که شما همیشه به دنبال عمق چیزها و اتفاقات هستید و از مواجه شدن با ترسناک ترین خطرات نیز ابایی ندارید. شما انسان شجاعی هستید!
پرنده: شاید برخی اوقات سبک سر هستید یا حتی در شرایطی غیرمسئولانه رفتار می کنید. در همان زمان شما شخصیت خلاقی دارید و دوست دارید که دنیا را برای بهتر شدن تغییر دهید.
.
.
۲-
اردک: ممکن است زندگی شما به شدت تحت تاثیر محرک های عاطفی باشد. شما اغلب اخلاقتان به سرعت تغییر می کند و همیشه تصمیم گیری های ناگهانی و دردسرسازی دارید.
موش: شما دوست دارید که جوانب همه چیز را در نظر بگیرید. معمولاً منطق بیش از هر چیزی در زندگی شما اهمیت دارد. البته این بدین معنا نیست که شما انسان بی احساس و سردی هستید.
.
.
۳-
دو کروکودیل: احتمالاً شما همیشه دوست دارید که همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و مسئولیت همه چیز را بر عهده بگیرید. اگر چه انسان ظالم و سخت گیری نیستید اما نسبتاً مدیر، رییس و رهبر حواس جمع و خوش قلبی هستید.
پرنده: شاید مشکلی نداشته باشید که شخص دیگری شما را در مسیرهای پرخظر و دشوار راهنمایی کند اما این بدین معنا نخواهد بود که شما دیدگاه های خاص خود را نداشته باشید اما معمولاً در برابر دیگران کوتاه آمده و سعی می کنید همیشه از در توافق و تعامل با دیگران وارد شوید. به همین دلیل انسان صادق و اجتماعی هستید.
.
.
۴-
پوزه سگ: در این صورت به احتمال زیاد شما به پردازش تصویر به شیوه ای عادی پرداخته اید: از چپ به راست. این بدان معنا نیست که شما انسانی معمولی هستید اما به شیوه ی تفکر منطقی و روش دقیق شما برای بررسی محیط اطرافتان اشاره دارد. بدون شک وقتی که به طرف راست تصویر رسیده اید موفق شده اید که تصویر دوم را نیز ببینید.
پا و دم سگ: اگر تصویر را از راست به چپ تحلیل کرده اید یا اگر خیلی سریع متوجه ابهام موجود در آن شده اید شاید بدین معنا باشد که به تصمیم گیری سریع عادت دارید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید تفکر منطقی داشته باشید بلکه تنها زمانی از روش های خلاقانه و دقیق استفاده می کنید که بخواهید یک مشکل بزرگ را حل نمایید.


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت