سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / مطالب گوناگون / تست روانشناسی / رفتارشناسی از روی طرز نشستن افراد

رفتارشناسی از روی طرز نشستن افراد

شخصیت شناسی از روی طرز نشستن شما

تست شخصیت شناسی

شخصیت شناسی طرز نشستن

طرز فکر، داشتن یا نداشتن اعتماد به نفس، مهربانی، تواضع، غرور و بسیاری از ویژگی های اخلاقی افراد را می توان تا حد زیادی از رفتارهای ظاهری آن ها تشخیص داد. به طور مثال، از روی طرز نشستن آن ها می توان گفت که انسان خودخواه و مغرور یا کاملا فروتن و خوش برخورد هستند.

بدین ترتیب، راحت ترین و معمول ترین روشی که برای نشستن خود دارید، فاش کننده ویژگی های رفتاری و نقاط ضعف و قدرتتان به شمار می رود و اگر کنجکاو هستید تا تفسیر این رفتار خود را بدانید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

.

.

قائم و صاف نشستن

sit (1)

شما انسان با اراده و بسیار معتمد به نفسی هستید و به ندرت به درستی کارها و تصمیمات خود شک می کنید. همیشه سعی دارید هوشیار بوده و روی رفتارهایتان کنترل داشته باشید. همچنین، فرد قابل اعتمادی محسوب می شوید و دوستان، همکاران و اعضای خانواده می توانند روی حرف شما حساب کنند. در آخر هم اشاره کنیم که در زمان سختی، نقش حمایت کننده داشته و به فرد مقابل یاری می رسانید.

.

.

تکیه زدن به عقب

sit (2)

شما انسان حساس، مهربان و همدلی محسوب می شوید که هرگز به احساسات اطرافیان بی توجه نیست. همچنین روی رفتار و افکار خود نیز کنترل و نظارت کامل دارید و در بسیاری مواقع به تحلیل مسائل می پردازید. شما پیش از اتخاذ هر گونه تصمیمی، به آثار طولانی مدت آن فکر کرده و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار می دهید.

.

.

تکیه به جلو

sit (3)

این طرز نشستن به افرادی تعلق دارد که بسیار سریع احساساتی می شوند و تنوع طلب هستند. شما فرد تقریبا کنجکاوی هستید و خیلی راحت با غریبه ها آشنا شده و ارتباط برقرار می کنید. می توانید خودتان را با دیگران سرگرم کرده و از هم صحبتی با اطرافیان لذت ببرید.

.

.

پاهای جفت شده

sit (4)

در نگاه اول شاید انسان بی عاطفه ای به نظر برسید اما وقتی دیگران به شما نزدیک شوند تازه می توانند شخصیت اصلیتان را ببینند: مهربان، خوش قلب، خوش رو و محترم. با این همه در برابر سوالات جدی، بسیار رک و بی پرده حرف می زنید. بسیار وقت شناس و دقیق هستید و ترجیح می دهید برای همه امور زندگی خود برنامه ریزی داشته باشید.

.

.

مچ پاها روی هم

sit (5)

شما انسان هدفمندی هستید که اغلب مواقع مهارت های مدیریتی بسیار خوبی از خود نشان می دهد. دوست دارید از همه رویدادها مطلع باشید و گاهی همه امور و حتی اطرافیان را تحت کنترل گرفته و به طور مستمر به پیگیری رفتار و گفتار آن ها می پردازید. به همین خاطر گاهی شما را انسانی که همیشه دستور داده و امر و نهی می کند، خطاب می کنند. با اینکه راحت دوست پیدا می کنید اما در ارتباطات خود تا حدی حسود به شمار می روید.

.

.

انداختن پا روی پا

sit (6)

شما انسان متواضع و فروتن و حتی گاهی کمرو هستید که در برابر غریبه ها دچار خجالت می شود. به سختی می توان شما را انسان بااعتمادبه‌نفسی دانست. اغلب سعی در پنهان کردن احساسات خود از دیگران دارید و باید گفت که چندان گشاده رو نیستید و سخت با دیگران ارتباط برقرار می کنید.

.

.

دست به سینه

sit (7)

شما جدی هستید و شخصیت محکم و پرقدرتی دارید. افکار شما عموما عمیق هستند و همین امر موجب می شود تا چهره ای متفکر و متمرکز داشته باشید و کمتر پیش می آید که لبخند به لب دیده شوید. با اینکه کاملا معتمد به نفس به نظر می رسید اما تمایلی ندارید که سریع و با عجله با دیگران ارتباط برقرار کنید.

.

.

قرار دادن دست ها بین زانوها

sit (8)

شما بسیار مهربان، آرام و خوش ذات هستید. مشکلات دیگران را نادیده نمی گیرید و هر کمکی که از دستتان بر بیاید بدون فوت وقت انجام می دهید. همچنین، تا حدی خجالتی محسوب می شوید که به افکار و رفتارهای خود شک داشته و نمی تواند تصمیم قطعی اتخاذ کند.

.

.

قرار دادن دست ها روی زانو

sit (9)

شما رهبر و مدیر هستید و اعتماد به نفسی خوبی دارید و این ویژگی را در رفتار خود به دیگران نیز نشان می دهید. این طرز نشستن بیشتر در میان انسان هایی که توجه و تمرکز بالایی دارند مشاهده می شود. شما از پذیرفتن مسوولیت تصمیمات خود و حتی دیگران هیچ هراسی ندارید. مشکلات نیز نمی توانند موجب وحشت شما بشوند زیرا به سرعت راهکار مناسب برای حل و رفع آن ها را پیدا خواهید کرد.

.

.

قفل کردن انگشتان دست در هم

sit (10)

شما بسیار احساساتی، گشاده رو و مهربان هستید. همچنین شاد و پر انرژی به نظر می رسید و سعی می کنید خوش بینی و مثبت اندیشی را با دیگران سهیم شوید. مردم از شما انرژی مثبت دریافت کرده و حس خوب پیدا می کنند و به همین خاطر به ندرت پیش می آید که تنها بمانید.


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت