سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / رپورتاژ آگهی / ۱۵ سوال متداول پیکرتراشی زیربغل

۱۵ سوال متداول پیکرتراشی زیربغل

جراحی زیبایی زیربغل

۱۵ سوال متداول پیکرتراشی زیربغل

چربی زیر بغل، مجموعه ای از چربی جدا از بقیه پستان است. چربی زیر بغل ممکن است همچنین در زنانی که اندازه سینه و وزن طبیعی دارند ایجاد شود.. اکثر خانم ها از برآمدگی چربی که در خارج از سوتین یا لباس شنا باقی می ماند شکایت دارند. به عنوان مثال، آن ها از پوشیدن تاپ یا خرید لباس زیر زنانه زیبا با بند نازک اجتناب می کنند. انتخاب مایو دشوار است و پوشیدن تاپ های چسبناک غیرممکن است. خوشبختانه، درمان این امر نسبتا ساده است. پیکرتراشی زیر بغل با استفاده از لیپوساکشن، چربی را به سرعت و به راحتی و با زمان کمی از بین می برد.

  1. لیپوساکشن برای چربی زیر بغل چگونه انجام میشود؟

لیپوساکشن سلول های چربی مقاوم را می شکند و از طریق مکش از بین می برد. این کار با کانتور کردن مناطقی که به رژیم غذایی و ورزش مناسب پاسخ نمی‌دهند، بدن را شکل می‌دهد. لیپوساکشن همچنین می تواند برای برداشتن بافت های جانبی سینه انجام شود.

  1. پیکرتراشی زیر بغل چه خطرات و عوارضی دارد؟

زمانی که پیکرتراشی زیر بغل توسط یک جراح پلاستیک متخصص انجام شود، بسیار ایمن است. با این حال، این عمل شامل تعداد معینی از خطرات و عوارض احتمالی است.

  • واکنش آلرژیک – ممکن است به بیهوشی موضعی یا عمومی واکنش منفی نشان دهید.
  • عفونت – به دنبال علائم عفونت مانند ترشحات چرکی (چرکی مانند) و التهاب باشید.
  • خونریزی – مراقب خونریزی بیش از حد باشید.
  • آمبولی چربی – چربی می تواند از ناحیه درمان جدا شده و در رگ خونی گیر کند.
  • مشکلات کلیوی و قلب – انواع خاصی از لیپوساکشن شامل تغییرات چشمگیر در سطح مایعات بدن است که بر قلب و کلیه ها فشار وارد می کند.
  • بدشکلی های کانتور – حذف ناهموار چربی ممکن است باعث شود پوست ظاهری موج دار یا توده به خود بگیرد.
  • شلی پوست – اگر به اندازه کافی چربی برداشته شود یا به طور کلی خاصیت ارتجاعی پوست شما ضعیف باشد، ممکن است بعد از عمل مقداری پوست شل یا افتاده را مشاهده کنید.

CoolSculpting3.  برای چربی زیر بغل چیست ؟

روش های غیر تهاجمی حذف چربی و سفت کردن پوست نیازی به برش ندارد و زمان بهبودی بسیار کمتری نسبت به روش های جراحی دارند. با این حال، نتایج کمتر چشمگیر هستند و ممکن است نیاز به درمان های مجدد داشته باشند.

CoolSculpting یک روش کانتورینگ بدن است که مناطق خاصی را با دمای انجماد هدف قرار می دهد و سلول های چربی را در فرآیندی به نام کرایولیپولیز از بین می برد. با انجام این کار، CoolSculpting می تواند ۲۰ تا ۲۵ درصد از چربی ناحیه تحت درمان را کاهش دهد.

CoolSculpting4.  چه خطرات و عوارضی دارد؟

به غیر از کبودی، تورم و ناراحتی جزئی پس از درمان، چند عارضه بالقوه وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:

  • سبکی سر – ممکن است برخی از علائم مانند سرگیجه، برافروختگی، حالت تهوع و حتی غش را در طول یا مدت کوتاهی پس از عمل تجربه کنید.
  • سوختگی انجماد – ممکن است در اثر این عمل دچار سوختگی درجه ۱ یا ۲ شوید. در موارد بسیار نادر، بیماران دچار سرمازدگی شده اند.
  • سفت شدن پوست – ناحیه تحت درمان ممکن است کمی بعد از عمل برجستگی های سخت ایجاد کند.
  • هیپرپلازی – سلول های چربی در ناحیه تحت درمان به جای کوچک شدن رشد می کنند. این ممکن است چند ماه پس از درمان رخ دهد و بسیار نادر است.
  1. آیا چربی بازو CoolSculpting کار می کند؟

البته این کار را می کند.  هیچ چیز یا روشی وجود ندارد که برای ۱۰۰٪ مردم کار کند، اما میزان رضایتی که ما از بیماران خود می بینیم بسیار بالا است. این تا حدی به این دلیل است که یک فناوری عالی است، اما مهمتر از آن به این دلیل است که ما می دانیم چگونه از آن استفاده کنیم.

  1. کیبلا برای درمان چربی زیر بغل چیست ؟

Kybella یک داروی تزریقی حل کننده چربی است. در حال حاضر توسط FDA برای استفاده در گردن برای درمان غبغب تایید شده است. با این حال، بسیاری از پزشکان  از Kybella، برای درمان مناطقی جمله درمان چربی زیر بغل استفاده می کنند.

  1. روش کیبلا برای درمان چربی زیر بغل چگونه انجام میشود؟

Kybella با استفاده از یک سری تزریق در چندین نوبت انجام می شود. تعداد تزریقات در یک جلسه درمانی به اندازه ناحیه تحت درمان و مقدار چربی بستگی دارد.

در حالی که یک جلسه درمانی ممکن است کافی باشد، اکثر افراد باید انتظار بازگشت داشته باشند. در واقع، ممکن است تا شش جلسه برای نتایج مطلوب طول بکشد.

  1. جراحی زیر بغل (براکیوپلاستی) چیست ؟

جراحی زیر بغل یا براکیوپلاستی بیشتر به عنوان لیفت بازو شناخته می شود. این روش پوست شل و افتادگی را سفت می کند و رسوبات چربی اضافی در بازو را که با افزایش سن یا کاهش وزن قابل توجه ایجاد می شود، از بین می برد.

  1. آیا براکیوپلاستی برای شما مناسب است؟

در بیشتر موارد، بیماران به دلایل زیبایی براکیوپلاستی را انتخاب می کنند، اما در برخی از بیماران پوست آنقدر افتادگی دارد که به آن « bat’s wing deformity» می گویند. این امر می تواند حرکت را محدود کند و در استفاده از بازو اختلال ایجاد کند.

پیکرتراشی زیربغل

۱۰ علل چربی زیر بغل چیست؟

چربی زیر بغل می تواند در افراد با هر جنسیتی ایجاد شود. در اینجا فقط چند مورد از شایع ترین علل وجود دارد.

  • ژنتیک
  • وزن
  • هورمون ها
  • بافت پستان زیر بغل
  • لنف ادم (غدد لنفاوی متورم)
  • وضعیت بدن
  1. کاهش چربی زیر بغل چیست؟

روش های حذف چربی زیر بغل به ویژه در میان جمعیت زنان محبوبیت پیدا می کند. به هر حال، از بین بردن چربی اضافی زیر بغل می تواند به ظاهری باریک تر منجر شود.

لیپوساکشن به عنوان یک روش کم تهاجمی طبقه بندی می شود. این کار با استفاده از یک لوله بسیار نازک، که از نظر پزشکی به آن کانولا گفته می شود، انجام می شود که به پوست و داخل چربی نفوذ می کند و به طور موثر سلول های چربی را می شکند.

هدف لیپو حذف چربی در نواحی خاص بدن است و در عین حال ظاهر قسمت های مورد نظر بدن را نیز اصلاح می کند. شکم، ران ها، بازوها و پشت پرچرب ترین نواحی بدن هستند.

  1. چه کسانی می توانند چربی زیر بغل را از بین ببرند؟

یکی از مهمترین نکات در مورد لیپوساکشن زیر بغل این است که برای کاهش وزن در نظر گرفته نشده است.

اول از همه، برای اینکه فرد بتواند لیپوماتیک زیر بغل را انجام دهد، باید از سلامت جسمانی و وزن مناسب برخوردار باشد. کسانی که به لیپوماتیک زیر بغل روی می آورند معمولا به دنبال فرم دهی به اندام خود بدون هدف کاهش وزن هستند.

لیپوساکشن زیر بغل رسوبات چربی را در اطراف زیر بغل و خط سینه بند که نواحی از بدن هستند که برای ورزش چالش برانگیز هستند را برطرف می کند.

اگر هر یک از ویژگی های زیر را دارید و همچنین هیچ شرایط پزشکی تهدید کننده زندگی ندارید، به احتمال زیاد کاندیدای ایده آل برای لیپوماتیک زیر بغل هستید.

  • بافت اضافی پوست به دلیل کاهش وزن
  • تون عضلانی کم
  • افتادگی برجسته
  1. در طول لیپوساکشن زیر بغل چه انتظاری داریم؟

اگرچه لیپوماتیک زیر بغل یک روش پزشکی کم تهاجمی برای حذف چربی است، اما هنوز هم در درجه اول یک روش جراحی است که در اتاق عمل انجام می شود. بیماران باید همه چیز را در مورد آماده سازی قبل و بعد از عمل درک کنند. دانستن اینکه چه چیزی باید انتظار داشته باشید و چگونه باید پس از این فرآیند رفتار کرد، می تواند خطرات را کاهش دهد و تجربه ای امن و یکپارچه را تضمین کند.

بسته به مقدار چربی که باید برداشته شود، روش حذف چربی زیر بغل برای هر بیمار متفاوت است. قبل از انجام عمل، پزشک بیمار را به صورت فیزیکی معاینه می کند و دلایل لیپوساکشن را مطرح می کند. ا

برداشتن چربی زیر بغل و همچنین لیپوساکشن زیر بغل در حالی که تحت بی حسی موضعی است انجام می شود. در طول عمل، پزشک چندین برش میکروسکوپی روی ناحیه مورد نظر ایجاد می‌کند. بسیاری از جراحان پلاستیک مشهور از نوع خاصی از لیپوماتیک به نام لیپوساکشن تومسنت استفاده می‌کنند که ثابت شده است که برای بیماران مؤثرتر و ایمن‌تر است، بدون درد و زمان بهبودی کمتر.

۱۵ . فواید رفع چربی زیر بغل چیست؟

لیپوساکشن یک روش پزشکی قدرتمند است که به مجسمه سازی و شکل دادن به بدن کمک می کند. این به بیماران اجازه می دهد تا با هدف قرار دادن مناطق چربی سرسخت بدن، ظاهر کلی خود را تغییر دهند و به سرعت و کارآمد از شر چربی های اضافی خلاص شوند. از مزایای لیپوساکشن می توان به …

  • کاهش یا حذف کامل بخش های چربی و برآمدگی های برجسته
  • بهبود تون عضلانی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • تغییر شکل بدن پس از کاهش وزن

دکتر کامبیز ایزدپناه فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی

سخن پایانی

پیکر تراشی زیر بغل در اتاق عمل انجام می شود. دکتر کامبیز ایزد پناه، استفاده از بی حسی موضعی مستقیم را توصیه نمی کند. لیپوساکشن می تواند یک روش نسبتاً دردناک باشد و دکتر ایزدپناه معتقد است که بیهوشی عمومی حتی برای جراحی های کوچک لیپوساکشن بهترین گزینه است.

جلب اعتماد شما عزیزان یکی از اهداف دکتر ایزدپناه است. شما می‌توانید با خیالی آسوده و با کم‌ترین عوارض عمل جراحی مدنظر خود را به ایشان بسپارید.  برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت دکتر ایزد پناه به نشانی www.drkambiz-izadpnah.com  مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده نمونه کارهای دکتر پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه را دنبال نمایید.

 

 


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت