سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / رپورتاژ آگهی / بررسی نحوه عملکرد و استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

بررسی نحوه عملکرد و استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

مردان مبتلا به اختلال نعوظ (ED)، مشکلات مداومی برای داشتن و حفظ نعوظی دارند که برای مقاربت به اندازه کافی سفت باشد. دستگاه وکیوم مردانه، برای کمک به مردان مبتلا به اختلال نعوظ استفاده می ‌شود. این دستگاه ها، یک پمپ خارجی هستند که مردان مبتلا به اختلال نعوظ (ED) می تواند از آن برای ایجاد و حفظ نعوظ استفاده کنند.

دستگاه وکیوم مردانه چگونه کار می کند؟

یک دستگاه وکیوم، شامل موارد زیر است:

  • یک لوله پلاستیکی
  • یک نوار انقباض، در انتهای لوله
  • یک پمپ مکانیکی با باتری یا الکتریکی

لوله روی آلت تناسلی قرار می گیرد و از پمپ برای ایجاد خلاء استفاده می شود که خون را به داخل آلت می کشد تا نعوظ ایجاد شود. این نوار، در پایه آلت تناسلی قرار می گیرد تا به حفظ نعوظ کمک کند. این دستگاه با ایجاد مکش ، موجب جذب خون در بافت اسفنجی آلت شده و نعوظ را بهبود بخشیده و همچنین از لحاظ کلی حجم آلت را بزرگتز نشان می دهد. این دستگاه ها بسته به سازنده ممکن است تا حدودی متفاوت باشند. بنابراین، لازم است تا قبل از استفاده، دستورالعمل ها را بخوانید.

وکیوم مردانه

 نحوه استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

استفاده از پمپ وکیوم مردانه می تواند به یک مرد کمک کند نعوظ داشته باشد و آن را حفظ کند. این دستگاه با ایجاد خلاء در اطراف آلت تناسلی به این امر دست می یابد که باعث می شود خون به داخل آن جریان یابد. پس از نعوظ، یک مرد می تواند یک حلقه انقباض را روی قاعده آلت تناسلی خود قرار دهد. این به حفظ خون در بافت آلت کمک خواهد کرد.

اکثر مردان استفاده از این دستگاه وکیوم را آسان می دانند. مراحل زیر نحوه استفاده از این دستگاه را تشریح می کند:

مرحله ۱: اگرچه این کار الزامی نیست، بهتر است؛ موهای ناحیه تناسلی اطراف ناحیه تناسلی خود را بتراشید. این کار به جلوگیری از گیرکردن حلقه در مو کمک می کند.

مرحله ۲: آلت تناسلی را داخل لوله استوانه ای قرار دهید.

مرحله ۳: از پمپ برای ایجاد خلاء در داخل لوله استفاده کنید. بسته به دستگاه، پمپ ممکن است دستی یا دارای موتور باشد. دستگاه وکیوم مردانه، خون را به آلت تناسلی می آورد.

مرحله ۴: پس از نعوظ، حلقه انقباض را در اطراف پایه آلت تناسلی قرار دهید. این کار با نگه داشتن خون در داخل آلت تناسلی به حفظ نعوظ کمک می کند.

مرحله ۵: آلت تناسلی را از لوله خارج کنید.

استفاده از وکیوم منجر به نعوظ می شود که به اندازه کافی طول می کشد تا مرد بتواند رابطه جنسی کاملی داشته باشد.

خطرات و عوارض جانبی احتمالی

اکثر متخصصان مراقبت های بهداشتی، دستگاه وکیوم مردانه را یک درمان ایمن و موثر برای ED می دانند. مردان می توانند هر چند دفعه که مایلند، از پمپ آلت تناسلی استفاده کنند. برای برخی، این ممکن است یک بار در روز باشد، در حالی که برای برخی دیگر، ممکن است چندین بار در روز صورت گیرد. با این حال، برخی از خطرات و معایب وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. این شامل:

درد یا کبودی:

 استفاده نادرست از دستگاه وکیوم مردانه می تواند منجر به کبودی اطراف آلت شود.

بی حسی، سوزن سوزن شدن یا تغییر رنگ پوست:

این علائم ممکن است نشان دهند که حلقه انقباض، بیش از حد تنگ است. استفاده از یک حلقه بزرگتر باید به کاهش فشار کمک کند.

اقدامات مراقبتی

مردان مبتلا به اختلالات لخته شدن خون و کسانی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند، باید قبل از استفاده از پمپ آلت تناسلی با پزشک خود صحبت کنند. این بدان دلیل است که داروها بر ایجاد افزایش خطر خونریزی داخلی، در زمان استفاده از دستگاه وکیوم، موثر خواهند بود.

برای استفاده از دستگاه، مقدار کمی از ژل روان کننده محلول در آب را روی آلت تناسلی و اطراف دهانه پایه بمالید. هرگز از وازلین استفاده نکنید، زیرا ممکن است به دستگاه آسیب برساند.

در هنگام پمپ کردن، از ایجاد فشار بیش از حد، اجتناب کنید. فشار بیش از حد می تواند باعث آسیب به آلت تناسلی شود.

حلقه سیلیکونی ، نباید بیش از ۳۰ دقیقه در جای خود باقی بماند. نگه داشتن حلقه برای مدت طولانی تر می تواند به طور جدی به آلت تناسلی آسیب برساند. پس از برداشتن حلقه ، آلت تناسلی به اندازه طبیعی خود باز می گردد. ممکن است بخواهید برای برداشتن حلقه، از روان کننده بیشتری استفاده کنید تا حلقه راحت تر بیرون بیآید.

ممکن است چند هفته طول بکشد تا تکنیک مناسب استفاده از دستگاه وکیوم مردانه به دست آید. این دستگاه ها، دارای نوارهای انقباضی در اندازه های مختلف باشد. از اندازه مناسب برای حفظ نعوظ استفاده کنید.

علیرغم تبلیغات برخی، استفاده از این دستگاه، اندازه آلت تناسلی را در طول زمان افزایش نمی دهد. هنگامی که برای درمان ED ناشی از جراحی پروستات استفاده می شود، طول آلت تناسلی را حفظ می کند. داروخانه اینترنتی آریان طب در این خصوص، شما را راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین دستگاه وکیوم مردانه را برای خود تهیه کنید.

استفاده از دستگاه وکیوم برای چه کسانی پیشنهاد می شود؟

دستگاه های وکیوم مردانه، بیشتر برای برطرف نمودن مشکلات زیر پیشنهاد می شود:

  1. ضعف خونرسانی به آلت تناسلی
  2. عدم نعوظ کامل هنگام رابطه
  3. عدم ماندگاری نعوظ در رابطه
  4. افزایش حجم کلی آلت

از آنجایی که انواع وکیوم برای استفاده بی خطر هستند و عوارض جانبی طولانی مدتی ندارند، همواره پیش از درمان های دارویی توصیه می شوند. همه مردان می توانند از دستگاه های وکیوم استفاده کنند، زیرا استفاده از این دستگاه مشکلی برای افرادی که با استفاده از دارو موافق نیستند ندارد. همچنین عدم تداخل دارویی نیز بسیار مهم است زیرا استفاده از داروهای تقویت کننده نعوظ می تواند با داروهایی مانند داروهای ضد افسردگی یا داروهای فشار خون ، تداخل داشته باشد. بنا بر این استفاده از یک روش مکانیکی برای بهبود نعوظ در این افراد به جای روش دارویی پیشنهاد می شود.

خرید بهترین دستگاه وکیوم مردانه

پمپ های آلت تناسلی بدون نسخه، آنلاین و در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی در دسترس هستند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که بسیاری از این پمپ ها تاییدیه های لازم را ندارند. به همین دلیل، احتمال آسیب دیدگی یا عدم اثربخشی در اثر استفاده نادرست ممکن است بیشتر باشد. شما می توانید با انتخاب برند های معتبر که دارای تاییدیه های بهداشتی هستند و کیفیت ساخت قطعاتشان بسیار بالاست، اثر بخشی را بالا برده و از آسیب های احتمالی جلوگیری نمایید.

یکی از برند های معتبر تولید کننده وکیوم در ایران برند تورنادو است. محصول تولیدی این شرکت که با نام دستگاه وکیوم تورنادو شناخته می شود؛ دارای بهترین کیفیت قطعات است. یکی از مشکلاتی که دارندگان دستگاه وکیوم با آن روبرو هستند خرابی مکرر قطعات وکیوم است که مصرف کننده مجبور است به طور متناوب قطعات این دستگاه را جداگانه خریداری نماید. با خرید وکیوم تورنادو شما این مشکلات را تجربه نخواهید کرد، زیرا قطعات این محصول به صورت بسیار با کیفیت تولید شده و به هیچ وجه خرابی نخواهد داشت.

همچنین قابل ذکر است که در داخل دستگاه تورنادو سه عدد حلقه لاستیکی در ابعاد مختلف تعبیه شده است که شما را برای انتخاب سایز آسوده خواهد کرد.

امیدواریم برای انتخاب و استفاده از این محصول اطلاعات مفیدی برای شما ارائه کرده باشیم.


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت