سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / رپورتاژ آگهی / هتل‌های نزدیک به فرودگاه شیراز

هتل‌های نزدیک به فرودگاه شیراز

هتل‌های نزدیک به فرودگاه شیراز

هتل‌های نزدیک به فرودگاه شیراز

شیراز یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین شهر‌های ایران است. این شهر با داشتن انواع آثار تاریخی یکی از جذاب‌ترین شهر‌های ایران برای توریست‌ها به‌شمار می‌رود. دراین‌بین نزدیکی به فرودگاه یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای بعضی مسافران محسوب می‌شود؛ چراکه نزدیکی به فرودگاه، ترمینال و ایستگاه راه‌آهن می‌تواند تاثیر زیادی در دسترسی هتل به نقاط مختلف شهری داشته باشد.

در این مطلب سعی داریم هتل‌های نزدیک به فرودگاه شهید دستغیب شیراز را معرفی کنیم؛ این فرودگاه به شهر‌های مختلف ایران پرواز مسقتیم دارد. از طریق این فرودگاه می‌توانید بلیط شیراز کیش، شیراز اصفهان، شیراز تهران و… را بخرید. اگر برای شما نیز نزدیکی هتل به فرودگاه مهم است؛ در ادامه با ما همراه باشید تا دو مورد از هتل‌های نزدیک به فرودگاه شیراز را برای شما معرفی کنیم.

فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز

فرودگاه شهید دستغیب شیراز چهارمین فرودگاه پرتردد ایران است. شما در این فرودگاه می‌توانید به ۲۰ مقصد داخلی و ۱۵ مقصد خارجی سفر کنید. اگر بخواهیم به ایرلاین‌های خوب ایرانی و ایرلاین‌های خوب منطقه اشاره کنیم، می‌توانیم ایرلاین‌های ایر عربیا، فلای دبی و قطر ایرویز را نام ببریم. این فرودگاه ایرلاینی مخصوص به خودش دارد؛ نام این ایرلاین سپهران است.

جالب است بدانید بهترین پروازهای ایران به شهرهای دبی، ابوظبی و شارجه از همین فرودگاه است.  بیشتر مسافرهای که می‌خواهند از ایران به یکی از این شهرها سفر کنند، اول به شیراز سفر کرده و بعد با این ایرلاین‌ها به مقصد مورد نظر خود می‌روند. شما می‌توانید به آسانی در خود فرودگاه بلیطتان را تهیه کنید.

برای مثال برای تهیه بلیط شیراز کیش می‌توانید به آسانی این بلیط را در خود فرودگاه بخرید. در فرودگاه یک هتل است که شما می‌توانید به آسانی در هتل فرودگاه ساکن شوید. یک خوبی دیگری که این فرودگاه دارد، امکان صدور ویزا برای توریست‌ها در خود فرودگاه است؛ این ویزا ۱۵ روز اعتبار دارد.

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز در خیابان تختی شیراز واقع شده؛ این‌ هتل دو طبقه ۶۴ واحد اقامتی را در خود جای داده است. هتل ارگ در سال ۱۳۷۰ ساخته شد و جزو هتل‌های منحصربه‌فرد، خاص و با تجربه شیراز محسوب می‌شود. هتل ارگ در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد و خدمات و امکانات رفاهی زیادی را به خود اضافه کرد.

این هتل سه ستاره با کادر مجرب و آموزش دیده خود و همچنین با تجربه خوبی که در امر هتل‌داری دارد، در مجموع توانسته رضایت مشتریان خود را به‌دست آورد. این هتل فقط ۱۵ دقیقه با فرودگاه شیراز فاصله دارد.

این مساله برای مسافران بسیار خوب است؛ برای مثال اگر شما بلیط شیراز کیش را تهیه کرده باشید، دیگر دغدغه و عجله برای رسیدن به ساعت پرواز خود را نخواهید داشت و می‌توانید به سادگی خود را به فرودگاه برسانید.

امکانات هتل ارگ شیراز

اتاق‌های این اقامتگاه امکاناتی همچون یخچال، مبلمان، حمام، تلویزیون، وای‌فای، درآور و کمد دارد. لابی این هتل در طبقه همکف با ظرفیت ۳۰ نفر، کافی‌شاپ هتل و رستوران آن ۲۴ ساعته درحال خدمت‌رسانی به میهمانان هتل ارگ هستند. ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، اتاق‌ سیگار،‌تاکسی سرویس، خدمات بیدارباش، خدمات خانه داری و خدمات باربری از دیگر امکانات این هتل به‌شمار می‌رود.

دسترسی هتل ارگ شیراز

این هتل به خیابان‌های مهمی همچون خیابان زند دسترسی دارد. از طریق خیابان زند می‌توانید به سادگی به مرکز شهر دسترسی داشته باشید. همچنین فاصله هتل ارگ تا مکان‌های مهم شهری همچون باغ ارم، بازار و حمام حافظیه، تخت جمشید، شاه چراغ، نارنجستان قوام و ارگ کریم خان فقط چند دقیقه است و این یک نکته بسیار مثبت برای هتل ارگ شیراز به‌حساب می‌آید.

اقامتگاه پسین شیراز

آیا سنتی بودن هتل برای شما مهم  است؟ آیا دوست دارید در فضایی با نقش و نگار‌های سنتی اقامت کنید؟ اگر پاسخ شما به این سوال‌ها مثبت است، من به شما اقامتگاه پسین شیراز را معرفی می‌کنم. این بنا که در زمان قاجار ساخته شده است و ۲۰۰ سال قدمت دارد. یکی از زیباترین مکان‌های شیراز محسوب می‌شود.

این هتل به بسیاری از مکان‌های توریستی شهر شیراز مثل ارگ کریم خان، آرامگاه حافظ و آرامگاه سعدی نزدیک است. فاصله این مکان تا فرودگاه شیراز فقط ۱۵ دقیقه است. به شما پیشنهاد می‌دهیم پس از اقامت در شیراز و دیدن آثار تاریخی این شهر قدیمی، با خرید یک بلیط شیراز کیش سری ‌هم به جزیره زیبای کیش بزنید. ترکیب تاریخ شیراز و آب‌های نیلگون خلیج فارس، ترکیب جالبی است.

امکانات پسین شیراز

این اقامتگاه دارای چندین نوع امکانات متنوع است. از امکانات عمومی پسین شیراز می‌توان به صندوق امانات، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی اشاره کرد. در این اقامتگاه انواع نوشیدنی سرد و گرم و غذاهای سنتی، مخصوصا غذا‌های سنتی شهر زیبای شیراز سرو می‌شود.

فضای کافی‌شاپ و رستوران سنتی به شدت زیباست به طوری که  هر بیننده‌ایی را مات و مبهوت خود می‌کند. از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به اینترنت در محوطه و روم سرویس اشاره کرد. کارکنان این اقامتگاه بسیار باتجربه و مجرب هستند. لازم به‌ذکر است کارکنان این اقامتگاه به زبان انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. البته توجه داشته باشید این اقامتگاه پارکینگ ندارد.

اتاق‌های پسین شیراز

اتاق‌های این اقامتگاه به شدت جذاب و قدیمی هستند؛ به شکلی که مطمئنم هر بیننده‌ایی را مجذوب خود می‌کنند. اگر عاشق این هستید که تنهایی سفر کنید، این اقامتگاه اتاق یک تخته دارد که می‌تواید لذت اقامت در آن را تجربه کنید. امکانات این اتاق شامل یخچال، قالیچه، کف پوش سرامیک، سرویس بهداشتی، رخت‌اویز، حمام و سیستم گرمایش و سرمایش است.

به جز اتاق‌های یک تخته این اقامتگاه اتاق‌ دو تخته و سه تخته نیز داد. امکانات این اتاق‌ها نیز تقریبا شبیه به اتاق‌ یک تخته است  توجه داشته باشید اتاق‌های پسین شیراز ظرفیت اضافه ندارد.

قوانین هتل ارگ واقامتگاه پسین شیراز

پذیرش خانم فقط با ارائه کارت ملی و مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است. آوردن حیوانات خانگی به این اقامتگاه مجاز نیست. استعمال دخانیات در اتاق‌های اقامتگاه ممنوع است.

هتل ارگ واقامتگاه پسین شیراز

هتل ارگ شیراز


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت