سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / مطالب گوناگون / مطالب جالب / رستوران های جذاب و بی نظیر دنیا

رستوران های جذاب و بی نظیر دنیا

رستوران های جذاب و بی نظیر دنیا

مطالب گردشگری

رستوران جذاب

این روزها مسئولیت رستوران ها کمی سنگین تر شده و برای جذب مشتری باید به چیزهایی فراتراز غذای خوب فکر کنند. صاحبان برخی از رستوران ها به خاطر شگفت زده کردن مشتری مکان های جالبی را برای رستوران خود در نظر می گیرند. مثلا در دل کوهستان، در اعماق اقیانوس و حتی داخل یک قلعه قدیمی. رفتن به این رستوران ها فقط تجربه غذا خوردن نیست بلکه تجربه منحصر به فردی است که هرگز نمی توان آن را با کافه های گوشه و کنار شهر مقایسه کرد.

در این جا رستوران هایی را معرفی کرده ام که شاید دوست داشته باشید همین الان برای تجربه یک غذای عالی و رفتن به یک مکان عالی به آنجا سفر کنید.

.

.

رستوران جذاب

آبشار لاباسین، فیلیپین

رستوران آبشار لاباسین در یک مجموعه تفریحی به نام ویلا اسکودرو در کنار آبشار ساخته شده است. میز و صندلی ها داخل آب چیده شده اند و توریست های زیادی برای خوردن غذاهای بی نظیر فیلیپینی در یک منظره شگفت انگیز به این رستوران می روند.

.

.

رستوران جذاب

رستوران گروتو، تایلند

این رستوران رمانتیک در داخل غاری در ساحل فرانانگ در تایلند قرار دارد. غذای اصلی این رستوران غذاهای دریایی گریل شده است که هنگام غروب سرو می شود و در زمان های دیگر روز میهمان ها اسنک و دسر سفارش می دهند.

.

.

رستوران جذاب

رستوران درختی، تایلند

این رستوران حس غذا خوردن داخل لانه پرندگان را به میهمانان خود می دهد. غذاها با استفاده از زیپ لاین به رستوران هایی که در ارتفاع ۵ متری قرار دارند می رسد.

.

.

رستوران جذاب

رستوران یخی، فنلاند

روستای بابانوئل در فنلاند هر سال توریست های زیادی را به خود جذب می کند. در این روستا می توان تجربه غذا خوردن در رستورانی که با یخ و مجسمه های یخی درست شده است را به دست آورد.

.

.

رستوران جذاب

رستوران ایتها، مالدیو

نظرتان در مورد غذا خوردن در کنار موجودات دریایی چیست؟ برای چنین تجربه ای فقط کافی است به رستوران ایتها در مالدیو بروید. این رستوران در اعماق اقیانوس هند ساخته شده و بهترین آپشن برای کسانی است که علاقه زیادی به دیدن دنیای زیر آب دارند اما از غواصی می ترسند.

.

.

رستوران جذاب

رستوران گروتا پالازس، ایتالیا

این رستوران داخل غاری در شهر پولیگنانو در ایتالیا بنا شده است و تجربه غذاهای خوشمزه ایتالیایی و تماشای منظره زیبای دریای آدریاتیک را به میهمانان خود می دهد.

.

.

رستوران جذاب

تجربه خوردن غذا در آسمان

موسسان این رستوران ها ثابت کرده اند که حتی بالای جرثقیل هم می توان رستوران ساخت. بلژیک اولین جایی است که این پروژه را اجرا کرده است و هم اکنون در ۴۵ کشور دیگر دنیا نیز به مرحله اجرا درآمده است. پس اگر از ارتفاع نمی ترسید سری هم به این رستوران ها بزنید.

.

.

رستوران جذاب

رستوران کولونیال ترامکار در استرالیا

میهمانان این رستوران هم از چشم اندازهای زیبای ملبورن لذت می برند و هم تجربه سرو کردن غذا در فضای شیک رستوران را به دست می آورند.

.

.

رستوران جذاب

رستوران ترینیتی، ایالات متحده آمریکا

این مکان در سال ۱۹۰۴ بزرگ ترین و امن ترین بانک امنیتی دنیا به حساب می آمد اما اکنون بهترین مکان برای قرارهای ملاقات و غذا خوردن است. تجربه غذا خوردن پشت دیوارهای ۳۵ تنی هم می تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

.

.

رستوران جذاب

لاپانورامیک، فرانسه

ویژگی منحصر به فرد این رستوران منظره ۳۶۰ درجه کوه مونت بلانک است. تماشای این منظره از ارتفاع ۲ کیلومتری است که میهمانان زیادی را به خود جلب می کند.

.

.

رستوران جذاب

رستوران سنگی، زانزیبار، تانزانیا

از نام این رستوران می توان به شگفتی آن پی برد. این رستوران درست بالای یک ساختار سنگی که از آب بیرون زده بنا شده است. غذاهای دریایی در این مکان آرام خوشمزه تر از هر مکان دیگری است.

.

.

رستوران جذاب

رستوران کاروانسرای، آذربایجان

در رستوران های مختلفی در باکو می توان غذاهای محلی آذربایجانی سرو کرد اما این رستوران تجربه ای متفاوت نیز به میهمانانش می دهد. همانطور که می بینید طراحی سقف این رستوران بسیار عجیب و باورنکردنی است.


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت