سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / مطالب گوناگون / تست روانشناسی / تست روانشناسی تصویری جالب

تست روانشناسی تصویری جالب

کدام یک از آدمک های تصویر شباهت بیشتری به شما دارد؟

تست شخصیت شناسی

تست روانشناسی

این تست روانشناسی توسط پیپ ویلسون طراحی شده است که یکی از سرشناس ترین روانشناسان بریتانیا به شمار می آید. ویلسون این تست را در اصل برای دانش آموزان مقطع ابتدایی طراحی کرده بود تا عملکرد خود در سه سال اول تحصیلی را ارزیابی کنند اما بعدها مشخص شد که این تست برای افراد بالغ نیز کارآیی دارد. این تست به شما کمک می کند که شخصیت واقعی و شرایط روانی مطلوب خود را تشخیص داده و حتی جایگاه اجتماعی تان را نیز تا مقدار زیادی مشخص کنید.

هر آدمک در این تصویر در شرایط متفاوتی قرار داشته و جایگاه او نیز در روی درخت با بقیه فرق دارد. ابتدا باید هر کدام از این شخصیت ها که جایگاهش بیشترین شباهت به شما را دارد مشخص کرده و سپس ادامه ی مطلب را برای مشخص شدن پاسخ انتخابتان بخوانید.

.

.

.

.

.

تفسیر پاسخ های تست:

  •     اگر یکی از آدمک های ۱،۳،۶ یا ۷ را انتخاب کنید شما شخصیت مصمم و با اراده ای دارید و از موانع و سختی ها هیچ هراسی نخواهید داشت.
  •     اگر فکر می کنید آدمک های شماره ی ۲،۱۱،۱۲،۱۸ و ۱۹ شباهت بیشتری به شما دارند پس شما شخصیت مهربان و دوست داشتنی هستید که هرگاه دوستان و اطرافیانتان به کمک شما نیاز داشته باشند در کنار آن ها خواهید بود.
  •     انتخاب آدمک شماره ی ۴ به این معنی است که شما انسان ثابت قدمی هستید که برای رسیدن به موفقیت عجله ای نداشته و خود را با هر خطری روبرو نمی کنید. در واقع شما به سمت موفقیت حرکت می کنید اما به آرامی و از راه های بی خطر و مطمئن.
  •     اگر آدمک شماره ی ۵ برا انتخاب کنید بدین معنا خواهد بود که شما مضطرب بوده و احساس ضعف می کنید و انرژی و میل کمی به زندگی دارید.
  •     اگر آدمک شماره ی ۹ انتخاب شما باشد پس باید بگوییم که شما انسان شادی بوده و همیشه دوست دارید از زندگی لذت ببرید.
  •     انتخاب شماره های ۱۳ و ۲۱ بدین معنا خواهد بود که شما صرفاً به خودتان وابسته هستید. علاوه بر این شما اغلب نگران بوده و معمولاً از تماس با دیگران و برقراری ارتباط خودداری می کنید.
  •     اگر شماره ی ۸ را انتخاب کرده اید باید بگوییم که شما انسان خیالبافی هستید و دوست دارید به جای حضور در دنیای واقعی کنونی در دنیای دیگری سیر کنید.
  •     انتخاب آدمک های شماره ی ۱۰ و ۱۵ نشان می دهد که شما به خوبی با شرایط کنار می آیید و از زندگی که دارید راضی هستید.
  •     اگر شماره ی ۱۴ را انتخاب کرده اید باید بدانید که احتمالاً شما از لحاظ عاطفی سرخورده و به کلی خسته هستید. احتمال این که دچار تنش و چالش عاطفی و درونی باشید بسیار زیاد است.
  •     در صورتی که شماره ی ۲۰ را انتخاب کرده باشید باید بگوییم که اعتماد به نفس و تا حدودی خودخواهی در شما نمود پیدا می کند. شما انسانی هستید که برای ریاست و رهبری زاده شده اید و می خواهید تنها کسی باشید که دیگران به او گوش می دهند.
  •     در نهایت اگر انتخاب شما شماره ی ۱۶ باشد باید بدانید که از حمایت کردن و پشتیبانی از شخصی خاص خسته شده اید و اگر خود را به آدمک شماره ی ۱۷ می بینید باید بدانید که یک نفر شما را بسیار دوست داشته و او شما را به شدت لوس کرده است.

خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت