سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / مطالب گوناگون / تست روانشناسی / عکس هایی که نمایانگر شخصیت شما هستند

عکس هایی که نمایانگر شخصیت شما هستند

اولین چیزی که می بینید شخصیت شما را نشان می دهد

تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شاسی

روانشناسی انسان، چیزی است که معمولاً خود افراد کمتر از آن خبر دارند و می خواهند بیشتر در مورد خود بدانند که چه شخصیتی دارند و کلاً از لحاظ روانشناسی در چه حوزه ی شخصیتی قرار می گیرند. گاهی مراجعه به یک روانشناس یا جواب دادن به یک تست روانشناسی کمک زیادی در این حوزه به ما کرده و ممکن است بتوانیم کمی بیشتر در مورد خود اطلاعات بدست آوریم.

معمولاً اکثر تست های استاندارد روانشناسی بر اساس تعبیر و تفسیر اولین چیزی که بعد از دیدن یک عکس یا تصویر به ذهن افرا خطور می کند طراحی می شوند.

در ادامه ی این مطلب چنین تستی قرار داده شده است و شما بر اساس اولین چیزی که در تصویر می بینید می توانید در مورد شخصیت خود اطلاعات بیشتری بدست بیاروید. با ادامه ی مطلب همراه باشید.

.

test (1)

  • اگر شما در اولین نگاه یک زن جوان را در این تصویر می بینید به احتمال فراوان فرد خوش بینی بوده و تا حدودی بدون فکر عمل می کنید. می توان گفت که شما انسان شاد و خوشحالی هستید.
  • اگر در اولین نگاه یک پیرزن را در تصویر دیدید بنابراین باید بگوییم که شما انسان باتجربه ای هستید و تجربیات خوبی در زندگی اندوخته اید. به احتمال فراوان تفکر انتقادی دارید و مشکلات زندگیتان را از تمامی ابعاد مورد بررسی قرار می دهید.

test (2)

  • اگر یک جمجمه را در تصویر می بینید بدانید که شما انسان واقع بین و تا حدودی منفی باف هستید. به نظر شما همه چیز در زندگی فانی و زود گذر است.
  • اگر یک زن را در تصویر می بینید به احتمال فراوان ذاتاً انسان ساده دل و زودباوری هستید و به ندرت و خیلی سخت متوجه خطرات و مشکلات می شوید.

test (3)

  • اگر اولین تصویری که با دیدن این عکس در ذهن شما نقش می بندد یک اردک باشد بدون شک نیمکره ی راست شما بر نیمکره ی چپتان غالب است و انسان مهربان و دلسوزی هستید.
  • اگر یک خرگوش را می بینید پس نیمکره ی چپتان بر نیمکره ی راست مغزتان تسلط دارد و این بدان معنا خواهد بود که شما اصولاً انسان مصممی هستید و کمتر به دیگران اهمیت می دهید.
  • اگر هم خرگوش و هم اردک را همزمان می بینید بنابراین یک شخصیت خلاق دارید. قوی ی تخیل شما بسیار عالی عمل کرده و نکات ریز را به خوبی متوجه می شوید.

test (4)

  • اگر فکر می کنید که گربه در حال بالا رفتن از پله هاست باید بدانید که شما انسانی هستید که معمولاً به جزییات توجهی ندارید. شخصیت نامرتب و بی نظم دارید و معمولاً آن چیزی که می بینید را باور می کنید. به همین دلیل به شدت زندگی را دوست داشته و از انتقاد و نگرانی دوری می کنید و تا حدود زیادی بی تجربه و ساده هستید.
  • اگر بر این باور هستید که گربه در حال پایین آمدن از پله هاست شما یا یک انسان بسیار هوشیار و دقیق و حواس جمع بوده و بینش و درک بالایی دارید. به جزییات توجه فراوانی دارید و مسائل مهم را با دقت بررسی کرده بدون این که به شانس و کمک دیگران تکیه کنید.

خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت