سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / مطالب گوناگون / فال روزانه / فال روزانه جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵

فال روزانه جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵

فال روزانه جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵

فال روزانه

roozane

فال روزانه جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۱۴ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! کمربندهای ایمنی خود را محکم ببندید، زیرا با فرا رسیدن تولدتان دوره ای با سرعتی جنون آمیز در زندگیتان آغاز خواهد شد. اگر بتوانید خودتان را با جریان زندگی هماهنگ کرده و با سرعت زیاد آن چه در اطرافتان دارد اتفاق می افتد همگام شوید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. تا اواخر آبان همه چیز آنقدر پیچیده خواهد شد که احساس سرگیجه به شما دست خواهد داد. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر خودتان را با تغییرات دنیای اطرافتان هماهنگ کنید خواهی توانست منافع بسیاری را به دست بیاورید. تا پیش از فرا رسیدن تابستان جنبه های مثبت این دوران پرتلاش و هیجان را به چشم خودتان خواهید دید و از این که توانسته اید این دوران را با موفقیت پشت سر بگذارید به خودتان افتخار خواهید کرد. اگر هنوز مجرد هستید برای رسیدن به عشقتان خیلی عجله نکنید، ولی حساب شده و با برنامه ریزی و قدم های مطمئن به سوی کسی که دوست دارید پیش بروید.

.

mah (1)

امروز شما می خواهید به دیگران نشان دهید که توانایی هایتان در چه حدی هستند و همین باعث خواهد شد که مجبور شوید فشار بیشتری را تحمل کنید. شما معمولا آماده اید تا در برابر هر کسی که نیت شما را مورد سوال قرار دهد بایستید و مبارزه کنید، اما زمانی که ببینید خودتان هستید که در برابر خود ایستاده اید نمی دانید چه کار باید بکنید. خوشبختانه شما می توانید نگرش خودتان را تغییر داده و بپذیرید که شکست های گذشته لزوما نشان دهنده این نیستند که قرار است در زمان حال هم با شکست مواجه شوید. بیشتر رویاها یک شبه به واقعیت بدل نمی شوند و به تلاش و زمان و انرژی زیادی نیاز دارند؛ کافی است خودتان را باور داشته باشید تا همه چیز امکان پذیر شود.

.
mah (2)

امروز حتی اگر اعتماد به نفستان اندکی کمتر از همیشه باشد هم اراده و پشتکار همیشگیتان به شما کمک خواهد کرد تا با وجود همه مشکلات و موانع رویاها و اهدافتان را دنبال کرده و اجازه ندهید موانع بی اهمیت جلوی پیشرفتتان را بگیرند. با این همه انتقادات سرسختانه یک نفر شما را به خاطرات تلخ گذشته که شاید حتی در کودکیتان ریشه داشته باشند خواهد برد. این که به دنبال تایید شدن از جانب دیگران باشید هیچ نتیجه ای جز اتلاف وقت و انرژی با ارزشتان برای شما به همراه نخواهد داشت. به جای این که ذهنخود را درگیر حرف های بیهوده دیگران کنید سعی کنید با دستیابی به موفقیت انتقام خود را از آنها بگیرید.

.
mah (3)

امروز حتی اگر با خودتان فکر کنید که همکاری با دیگران می تواند منافع زیادی برای شما به همراه داشته باشد هم با این همه سخت گیری که در رفتارتان دارید کنار آمدن با شما کار چندان راحتی نخواهد بود. شما تمام جزئیات را در ذهن خود در نظر می گیرید و بر اساس منافع خود تصمیم گیری می کنید اما این روش کمک چندانی به رسیدن شما به اهدافتان نخواهد کرد. با وجود این که داشتن یک تحلیل منطقی می تواند خیلی مفید باشد اما تمام آنچه باید بدانید را در اختیار شما نخواهد گذاشت. امروز با خودتان قرار بگذارید که عشقتان را خوشحال کنید و با او مانند یک پادشاه/ملکه رفتار کنید و هر کاری می توانید برای شادی او انجام دهید.

.
mah (4)

امروز شما باید به جای این که اجازه بدهید این و آن برایتان تصمیم گیری کنند مسیر خودتان را به تنهایی انتخاب کنید. شاید پیش رفتن با برنامه هایی که دیگران چیده اند خیلی راحت تر از این به نظر بیاید که خودتان بخواهید از صفر شروع کرده و برای همه چیز برنامه ریزی کنید و تصمیم بگیرید. با این حال تسلیم برنامه های دیگران شدن آنقدر که پیش رفتن بر اساس تصمیمات خلاقانه خودتان می تواند لذت بخش باشد حس خوبی به شما نخواهد بخشید. موفقیتی که با تلاش و برنامه ریزی خودتان به دست نیامده باشد هیچ گونه رضایتی برای شما به همراه نخواهد داشت. به خاطر مشکلات بی اهمیت در مورد عشقتان و رابطه تان قضاوت نکنید و به خودتان برای بهتر شدن فرصت بدهید.

.
mah (5)

شما مطمئن هستید که با رعایت دقیق نقشه فوق العاده و جدیدی که کشیده اید به موفقیت دست پیدا خواهید کرد و تلاش زیادی می کنید تا این استراتژی را به صورت مرحله به مرحله و همراه با موفقیت پیش ببرید؛ با این همه باید این را به یاد داشته باشید که اصل کار هنوز شروع نشده است و تلاش زیادی برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت باید بشود. اگر بخشی از کار از کنترل شما خارج شد نگران نشوید و خونسردی خودتان را حفظ کنید. حتی اگر دیوار بلندی را در مقابل خود دیدید میدان را به سادگی خالی نکنید. امروز روز خوبی برای دنبال کردن غریزه تان و گفتن حرف هایی که نیاز دارید به شخص مورد علاقه تان بگویید می تواند باشد.

.
mah (6)

شما امیدوار هستید که امروز فرصت وقت گذراندن با کسی که به شدت مورد تحسین و علاقه شما قرار دارد را داشته باشید؛ اما ممکن است که شخص مورد نظرتان درگیری های خودش را داشته باشد و نتواند وقتی برای شما در برنامه امروز خود خالی کند. اصلا خودتان را ناراحت نکنید، کسی که برای شما اهمیت و ارزش قائل باشد هرطور که شده وقتی برای شما در برنامه خود خالی خواهد کرد. امروز تمام وقت و انرژی و عشق خود را روی یک نفر که برای شما از همه مهمتر است متمرکز کنید. برای او هدیه بخرید، به بهترین رستوران ها دعوتش کنید. کاری کنید که او احساس کند بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهد.

.
mah (7)

امروز شما می توانید بدون هیچ هراسی بلندترین ساختمان ها را بدون ترس از فرو ریختن آنها بسازید. اما قضاوت های اشتباهی که در مورد خودتان دارید می توانند تبدیل به قاتل موفقیت هایتان شوند. حتی اگر ذهنتان سرشار از افکار ضد و نقیض باشد هم، اکنون زمان بسیار مناسبی است برای مشخص کردن اولویت هایتان و تمرکز کردن بر روی آن چه برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است. امروز دوست دارید در کنار اعضای خانواده تان باشید و با آنها در کارهایی که انجام می دهند همراهی کنید، ولی اتفاق غیر منتظره ای شما را وادار خواهد کرد که از خانه دور شوید. با وجود کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید خواهید توانست بعد از تمام شدن ساعت کاری در کنار خانواده تان باشید.

.
mah (8)

به جای مبارزه با موج تغییراتی که در زندگیتان دارد به وجود می آید با جریان زندگی پیش بروید؛ زندگیتان دارد تغییر می کند و شما نیز باید همراه با آن تغییر کنید. شاید در ابتدای مسیر دیگران به شما بخندند و حتی مورد تمسخر آنها قرار بگیرید، اما در پایان راه این شما هستید که به آنها خواهید خندید. آیا اصلا به این که چقدر از دوستان و عزیزانتان انتظار دارید فکر می کنید؟ شاید از آنها بیشتر از خودتان انتظار دارید و این اصلا عادلانه به نظر نمی رسد، به نظر شما اینطور نیست؟ امروز با کمی تأمل در مورد این موضوع خواهید توانست این وضعیت را تصحیح کنید.

.
mah (9)

به دلایل نامشخصی وضعیت اقتصادیتان، به ویژه در آینده، ذهن شما را به خود درگیر کرده است. این نگرانی فعلیتان در مورد مسائل اقتصادی در واقع از نگرانی عمیقتر شما برای اهداف بزرگترتان ریشه می گیرد. خوشبختانه فکر کردن به اهدافتان می تواند به شما کمک کند تا این وضعیت را برطرف کنید. چه چیزهایی برای شما ارزشمند هستند؟ دوست دارید پنج سال دیگر کجا باشید و چکار کنید؟ چه چیزهایی برایتان در اولویت قرار دارند؟ هر چه بیشتر به آینده فکر کنید بهتر خواهید فهمید که در حال حاضر چه کارهایی باید انجام دهید. سعی کنید کمتر به خودتان فشار بیاورید و کارهای غیر ضروری را از لیست کارهای امروزتان خط بزنید. حالا که آخر هفته فرا رسیده است حتما باید وقتی را هم صرف استراحت کردن کنید.

.
mah (10)

امروز حتی اگر محاسباتتان نشان دهند که سختی های زیادی در انتظارتان هستند، حس ششمتان می تواند به شما کمک کند تا در رابطه با آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد تصمیمات درستی بگیرید. اما در زمینه روابط عاطفی این طور نیست و اگر بر اساس احساسات خود و بدون فکر کردن عمل کنید در روابط خود دچار سردرگمی خواهید شد. ممکن است با این واقعیت روبرو شوید که همه به اندازه شما به موضوعات مورد علاقه شما علاقه مند نیستند. این که بخواهید به زور آنها را قانع کنید تا با شما هم عقیده باشند هیچ فایده ای ندارد. هر چقدر لازم است برای گوش کردن به صدای قلبتان وقت بگذارید و به رویاهایتان فکر کنید.

.
mah (11)

شما در زمینه حرفه ای پیشرفت های قابل توجهی داشته اید و طی چند سال گذشته به جایی رسیده اید که حتی فکرش را هم نمی کرده اید. اما حالا وقت آن رسیده است که در رابطه با منبع اصلی درآمدتان تصمیماتی جدی بگیرید. شاید مجبور باشید با تفکرات دوستانتان در این زمینه مخالفت کنید و از آنجایی که دلتان نمی خواهد آنها را از خود برانید خودتان را در موقعیتی دشوار گرفتار ببینید؛ اما شجاعت واقعی این است که برای رسیدن به اهدافتان حاضر شوید حتی تنهایی را به جان بخرید. این آخر هفته فرصت خوبی برای پیدا کردن نیمه گمشده تان نخواهد بود، بهتر است پیش از گرفتن هر تصمیمی در این رابطه چند روزی دست نگه دارید.

.
mah (12)

شاید با خودتان فکر کنید که لیاقت رسیدن به این همه موفقیت را ندارید، اما این تفکر خود ویرانگرانه هیچ نتیجه مثبتی برای شما به همراه نخواهد داشت. امروز در بیان آن چه می خواهید نباید زیاد در پرده سخن بگویید و با صراحت و صداقت نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. حتی اگر امروز به خواسته هایتان نرسید هم به آنها خیلی نزدیک تر خواهید شد. در حال حاضر ممکن است نکات مهمی را که در تکمیل نقشه هایتان اهمیت اساسی دارند نادیده گرفته باشید. پی بردن به این نکات بلافاصله ممکن نخواهد بود و تبدیل کردن شک و تردیدهایتان به اطمینان به اندکی زمان احتیاج دارد. با کسانی که دوست دارید صادقانه رفتار کنید تا مورد تحسین و تایید آنها قرار بگیرید.


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت