سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / مطالب گوناگون / فال روزانه / فال روزانه یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵

فال روزانه یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵

فال روزانه یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵

فال روزانه

roozane

فال روزانه  یک شنبه ۹ آبان ۱۳۹۵
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که ۹ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! پروژه های ناتمامی که بعضی از آنها حتی سال ها به طول انجامیده اند امسال رو به پایان خواهند رفت و نتیجه تلاش کردن برای آنها را بالاخره خواهید دید. شاید کار روی این پروژه ها به آرامی شروع شود، اما هر چه پیش می رود کارها سرعت بیشتری به خود خواهند گرفت. شاید در ابتدا هیچ پیشرفتی را به چشم نبینید، اما کم کم این کارها یکی یکی به انجام خواهند رسید. شما هر کاری را که برای امسال خود در نظر داشته اید تا اوایل سال آینده به پایان خواهید رساند و این موضوع به شما فرصت و اجازه این را خواهد داد که برای تجربه های جدید و هیجان انگیزی آمده شوید. اگر مجرد هستید به دنبال یک رابطه عاطفی باشید که به شما فرصت بیان کردن خودتان را بدهد و بتوانید بدون محدودیت به انتظاراتتان برسید. برای پیدا کردن چنین فردی باید در جمع ها و محیط های جدید حاضر شوید و فعالیت های اجتماعی خود را گسترش دهید، با گوشه گیری و انزوا راه به جایی نخواهید برد.

.

mah (1)

آیا شما و یکی از دوستانتان در حال بررسی امکان انجام یک پروژه کاری مشترک بوده اید؟ امروز شما می خواهید به صورت جدی در مورد این مسئله و این که ساختار آن چگونه باید باشد و برنامه ریزی های مالی که باید برای آن انجام شوند با هم صحبت کنید. خوشبختانه هر دوی شما آنقدر باهوش هستید که هم مزایا و هم معایب این کار را به خوبی درک کنید. از این موقعیت به خوبی استفاده کرده و تا جایی که می توانید برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. اگر غصه ها و ناراحتی مربوط به گذشته را هنوز فراموش نکرده اید و افکار مربوط به گذشته مانع از شروع یک رابطه جدید می شوند وقت آن رسیده است که این موضوع را برای همیشه حل کنید.

.

mah (2)

پروژه ای که در دست انجام دارید این اواخر به نظرتان خیلی خسته کننده بوده و از آنجایی که کارها به کندی و سختی پیش می رفته اند هیچ میلی به ادامه آن حس نمی کرده اید، اما امروز ناگهان کارها سرعت گرفته اند و موانعی که سد راهتان شده بودند انگار دارند کنار می روند. البته این روند تغییرات از تغییر در دیدگاه و رویکرد خودتان نتیجه می گیرد. شما نگرشی کاربردی تر به اوضاع پیدا کرده اید و با انگیزه و علاقه بیشتری دارید کارتان را انجام می دهید. به همین دلیل هم کارها با سرعت و موفقیت بیشتری پیش می روند. روابط عاطفیتان نیز امروز دارند به خوبی پیش می روند، از وضعیت موجود حداکثر استفاده را بکنید.

.
mah (3)

امروز بالاخره می توانید پروژه ای را که برای مدتی در دست انجام داشته اید به پایان برسانید. نتیجه ای که به دست خواهید آورد شما را فراتر از حد تصورتان خوشحال خواهد کرد و به شما انگیزه لازم برای آغاز کارهایی بزرگتر و بهتر را خواهد بخشید. شما آنقدر خودتان را قوی احساس می کنید و اعتماد به نفستان بالا رفته است که فکر می کنید از پس انجام هر کاری برخواهید آمد. به همین خاطر هم دلتان می خواهد بلافاصله کار بعدیتان را آغاز کنید؛ اما بهتر است خودتان را بیش از اندازه خسته نکنید. کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر به خانه بروید و کارهایی که خودتان دوست دارید را انجام بدهید. باید باطری هایتان را قبل از انجام کاری جدید کامل شارژ کنید.

.
mah (4)

بعد از یک دوره جنون آمیز و همراه با فعالیت و دردسر بسیار اوضاع دارد بالاخره به شرایط عادی باز می گردد. زندگی آرام شده است و هر چند سطح انرژیتان پایین است احساس آرامش و راحتی می کنید. هیچ عجله ای برای انجام دادن کارهایی که به عهده دارید حس نکنید، این کارها را می توانید حتی برای روز دیگری بگذارید و سر حوصله انجامشان دهید. هر چقدر که وقت اضافه آوردید آن را صرف استراحت دادن به خودتان کنید و از آرامش خود لذت ببرید. احساس گناه هم نداشته باشید، فردا روز بهتری برای کار و فعالیت خواهد بود. ممکن است بین شما و همسرتان اختلاف نظر به وجود بیاید. سعی کنید یک طرفه به قاضی نروید و نگذارید اختلافتان جدی شود.

.
mah (5)

آیا مدت زیادی است که در انتظار تماسی از جانب شریک تجاری و یا عاطفی خود بوده اید؟ اگر جوابتان مثبت است باید بگوییم که به احتمال خیلی زیاد امروز این تماس انجام خواهد شد. اگر صحبتتان خیلی طولانی شد هم تعجب نکنید! شما حرف های خیلی زیادی برای گفتن به یکدیگر دارید و اخبار و اطلاعات زیادی بین شما رد و بدل خواهند شد. پس از برقراری این ارتباط شما احساس خواهید کرد که پر از انگیزه و انرژی هستید و اهداف آینده رابطه ای که میان شما وجود دارد تا حدود زیادی مشخص خواهند شد. شاید دوستانتان شما را تشویق کنند حرف هایی که در دلتان هستند و آنچه ذهنتان را درگیر کرده است به آنها بگویید، ولی کمی صبر کنید و فعلا حرف هایتان را در دلتان نگه دارید.

.
mah (6)

بالاخره زمانتان به خودتان تعلق پیدا کرده است و هیچ کار فوری و واجبی برای انجام دادن ندارید و هیچ گونه تماس اضطراری لازم نیست بگیرید و کسی هم بالای سرتان نایستاده تا به کارتان نظارت کند. این وضعیت استرس و فشاری که روی خود احساس می کنید را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد و خیلی بهتر خواهید توانست روی کارهایی که می خواهید انجام دهید و آینده ای که برای خود در نظر گرفته اید تمرکز کنید. سعی کنید بعدازظهر امروز را در خانه بمانید و به خودتان استراحت بدهید. روی کاناپه جلوی تلویزیون لم بدهید و یک غذای خوشمزه برای خودتان سفارش بدهید. به کارهای فردایتان هم فکر نکنید، فردا هم برای انجام این کار وقت خواهید داشت.

.
mah (7)

زمان بیش از اندازه و توجهی که صرف کار و حرفه خود کرده اید باید کم کم شروع به نتیجه دادن بکند. شما برای رسیدن به جایی که اکنون در آن قرار گرفته اید به سختی تلاش کرده اید، اما هنوز به اوج قله موفقیت و افتخار نرسیده اید و به همین خاطر هم قصد ندارید فعلا به خودتان استراحت بدهید. امروز شما زمان زیادی را صرف برنامه ریزی برای هدف بعدی خود خواهید کرد. تمام نبوغ و خلاقیت خود را به کار بگیرید تا نتایجی فوق العاده به دست بیاورید. به این که چگونه باید احترام طرف مقابلتان را در رابطه عاطفی خود به دست بیاورید خوب فکر کنید. اگر خودتان دنبال دردسر نگردید امروز روز آرامی همراه با یکدیگر می توانید داشته باشید.

.
mah (8)

امروز زیاد حال و حوصله کار کردن را ندارید و شاید به دنبال راهی برای فرار کردن از زیر بار وظایف و مسئولیت هایتان باشید. اگر کار واجبی برای انجام دادن نداشته باشید هیچ اشکالی ندارد که بخواهید تسلیم این حس تنبلی شوید و سر خودتان را با یک کتاب خوب و یک فنجان چای داغ گرم کنید یا یک فیلم خوب و جدید تماشا کنید. اما اگر کار مهمی دارید که باید انجام شود انجام آن را در اولویت قرار دهید و از مسئولیت هایی که به عهده دارید فرار نکنید. بعداز ظهر هم خواهید توانست هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید و جلوی تلویزیون لم بدهید یا همراه با عشقتان به قدم زدن در پارک نزدیک خانه تان بروید و حرف های عاشقانه بزنید.

.
mah (9)

امروز ممکن است مسئله ای پیش بیاید که شما و همسایگانتان را به خود درگیر کند. شاید مجبور شوید در خانه شما دور هم جمع شده و در مورد تغییراتی که در ساختمان و یا محله تان لازم است ایجاد شوند صحبت کنید. نکته مثبت ماجرا این است که همه شما با هم متحد و همفکر هستید و در پایان این جلسه خیالتان از آینده وضعیت موجود راحت خواهد بود. اگر به کمک و همراهی دوستانتان احتیاج دارید نیازی نیست طوری رفتار کنید که انگار خودتان از پس همه چیز بر می آیید و به کسی نیاز ندارید. اگر بخواهید به تنهایی با مشکلات موجود مبارزه کنید انرژی منفی موجود در اطرافتان به شما غلبه خواهد کرد.

.
mah (10)

امروز ممکن است فرصت جدیدی برای شما به وجود بیاید که هیچ وعده و وعید یا تضمینی در رابطه با آن به شما داده نمی شود، اما اگر خودتان را به طور کامل وقف آن کنید و هر تلاشی که از دستتان بر می آید را انجام دهید شانس بسیار بالایی برای رسیدن به موفقیت خواهید داشت  و به احتمال خیلی زیاد طی یک ماه آینده نتایج هر فعالیتی که امروز آغاز کنید را خواهید دید. تمام تلاشتان را به کار بگیرید و لبخند زدن را فراموش نکنید! گزینه دوم را به هیچ عنوان دست کم نگیرید، زیرا اگر اهمیتی بیش از تلاش و کوشش نداشته باشد، اهمیتش کمتر از آن هم نیست. در برخورد با عشقتان نیز به اهمیت خوشرویی و خوش اخلاقی توجه کافی داشته باشید، امروز روز خوبی برای بداخلاقی نیست.

.
mah (11)

آیا این اواخر به فکر شرکت در یک دوره یا کارگاه آموزشی بوده اید؟ اگر جوابتان مثبت است امروز روز خیلی خوبی برای پرداختن به جزئیات این کار و گرفتن تماس های لازم و ثبت نام کردن در این کلاس ها می تواند باشد. شما در حال حاضر در رابطه با اهداف تحصیلی خود از آمادگی و جدیت بالایی برخوردار هستید و ذهنتان را خیلی خوب روی آنها متمرکز می کنید و به همین دلیل هم می توانید در یادگیری خیلی سریعتر باشید و آنچه فرا می گیرید را برای مدتی طولانی به خاطر داشته باشید. اگر در رابطه عاطفی خود ابهامی احساس می کنید و فکر می کنید که رضایت کافی از رابطه خود ندارید وقت آن رسیده است که خوب به این موضوع بیندیشید و ببینید آیا ادامه این رابطه برای هر دوی شما مناسب است؟!

.
mah (12)

امروز تصمیمات مرتبط با سرمایه گذاری، پس انداز، یا دیگر مسائل مالی به توجه شما نیاز دارند. نگران نشوید و دست و پایتان را گم نکنید، زیرا از لحاظ ذهنی آمادگی لازم برای انجام چنین کارهایی را دارید. شم تجاریتان و تواناییتان برای تمرکز کردن روی کاری که در دست انجام دارید در اوج خود قرار دارد. حس ششم خودتان را دست کم نگیرید، این حس درونی می تواند شما را به خوبی مورد راهنمایی قرار دهد و در انجام کارهایتان به شما کمک کند. برای مجردها فرصت های زیادی برای شروع یک رابطه عاطفی وجود خواهد داشت، به چیزهایی که در یک رابطه برایتان اهمیت دارند خوب فکر کنید و با دقت تصمیم بگیرید. برای متأهل ها هم شبی رمانتیک در پیش است.


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت