سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / دفتر شعر / مسافر خسته من (شعر عاشقانه به همراه دکلمه)

مسافر خسته من (شعر عاشقانه به همراه دکلمه)

شاعر مهدی لقمانیشعر عاشقانه ناب ۹۱ شعر بهمن اسفند ماه ۹۰ آخر سال بهترین قشنگ ترین منتخب برترین اشعار عاشقانه سال تبریک دوست شعر به پسر اشعار عاشقانه دختر پدر مادر تقدیم کردن به همسر مادربزرگ پدر بزرگ دوست رفیق فابریک

مسافر خسته من (شعر عاشقانه به همراه دکلمه)

ورود به آرشیو اشعار عاشقانه

http://s2.picofile.com/file/7276689244/mosafer_khaste.jpg

آهای مسافر خسته من ، دستت را بگذار بر روی دل من. میبینی که من نیز مثل تو خسته ام ، میبینی که من نیز مثل تو با غمها نشسته ام. آهای مسافر خسته من ، عاشق دل شکسته ات شده ام ، ببین مرا که محو نگاه زیبایت شده ام.

.

ادامــــه مطلب رو از دست ندید

من اینجا و تو آنجا هر دو دلشکسته ایم ، تا اینجا هم اگر نفسی است برای هم زنده ایم. من برای تو میشکنم و تو برای من ، راه راست بی فایده است ، تقلب میکنیم تا زندگی مات شود در این دایره غم… آهای مسافر خسته من ، شب آمده و باز هم یاد تو در دلم ، ستاره ها خاموش ، من مانده ام و وجودم که در حسرت است ، در حسرت یک آغوش …. آغوشی که لذتش تنها با تو است ، دنیا خواب است ، کاش بودی که بیداری ام تا سحر عادت است. آهای مسافر خسته من ،کجا میروی ، جایی نداری برای رفتن ، همه جا ماندنیست ، جز اینجا که نمیتوانیم بمانیم برای هم…. شعر غم میخوانم و اشک در چشمانت ، غم برای یک لحظه رود درمان میشود آن درد حال پریشانت. من برای تو فدا میشوم و تو برای من ، همه وجودم فدایت ، تو آرام بمان تا خیالش راحت شود دل من.. آهای سرنوشت ، با ما هم؟ ما که در زندگی به ناحق باختیم و چیزی نگفتیم،  در آتش عشق سوختیم و باز هم سکوت کردیم ،  با غمها همنشین بودیم و با حسرت نشستیم ، هر چه رفتیم، آخر راه بن بست بود و باز هم نشکستیم! رفتیم و رفتیم تا آخر راه ، آخرش پیدا نشد و ما نشستیم چشم به راه… آهای مسافر خسته من ، دستت را بگذار در دستان من … میبینی که تا اینجا هم با تو ماندم، گفته بودم تا آخرش ، آخر قصه  را هم برایت خواندم….

.

شاعر: مهدی لقمانی

دانلود دکلمه مسافر خسته من ( کلیک کنید )


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت