سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)

رنگ سال ۹۱

انتخاب رنگ سال ۹۱ رنگ سال ۹۱ چیست؟ چیه؟ لباس رنگ سال ۹۱ شال رنگ سال ۹۱ تیشرت و پیراهن دامن رنگ سال ۹۱

رنگ سال ۹۱ چیست؟

ورود به آرشیو مطالب جالب

http://s2.picofile.com/file/7276613652/rang_sal_91.jpg
افراد زیادی می خواهند بدانند که رنگ لباس سال ۹۱ یا ۲۰۱۲چیست، با اطمینان می توان گفت رنگ لباس سال ۹۱ یا ۲۰۱۲طبق نظر طراحان مد….

ادامـــــه مطلب رو از دست ندید

افراد زیادی می خواهند بدانند که رنگ لباس سال ۹۱ یا ۲۰۱۲چیست، با اطمینان می توان گفت رنگ لباس سال ۹۱ یا ۲۰۱۲طبق نظر طراحان مد،نارنجی مایل به سرخ است .

موسسه رنگ پنتون این رنگ را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۲ یا یا همان سال ۱۳۹۱ معرفی کرده است.

به گزارش تابناک، «واشنگتن پست» در این باره نوشته است که جهان سال آینده به رنگ خاکستری نیاز ندارد، جهان به رنگی نیاز دارد که از آن انگیزه، انرژی و شجاعت برای اقدام برخیزد به همین جهت موسسه رنگ «پنتون» براساس تحلیل روانشناسان خود رنگ نارنجی مایل به سرخ را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۲  یاهمان سال ۱۳۹۱انتخاب کرده است.
.
پیش بینی هر سالانه رنگ لباس بر اساس نیاز مشتریان و آنچه آنان می خواهند صورت می گیرد و بلافاصله مورد استفاده طراحان مختلف قرار می گیرد.

.

ذکر این نکته مهم لازم است که توجه به معرفی رنگ سال، عمدتا مورد توجه جوانان و افرادی است که به دنبال مدگرایی هستند و بر اساس آن رنگ لباس خود را  انتخاب می کنند.اما اگر شما توجهی به مد گرایی و رنگ سال ندارید،بهتر است برای اتخاب رنگ لباس سال ۹۱ خود به دنبال رنگ هایی باشید که شما را زیباتر نشان دهد تا بتوانید با انتخاب رنگ لباس مناسب، سلیقه خود را نشان دهید.

.
برای رنگ لباس سال ۹۱ می توانید با استفاده از ست کردن نارنجی پاییزی به سبک هالیوودی به پوششتان جذابیتی دوباره دهید .


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت