سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / مطالب گوناگون / طالع بینی / شخصیت شناسی و طالع بینی بر اساس سنگ ماه تولد

شخصیت شناسی و طالع بینی بر اساس سنگ ماه تولد

شخصیت شناسی و طالع بینی بر اساس سنگ ماه تولد

بهترین مطالب در سه علی سه

http://dailysms.ir/wp-content/uploads/2011/07/Ravanshenasi-Sange-Tavallod.jpg

متولدین فروردین ( سنگ تولد : الماس )

آنها عاشق مردمان صمیمی ، آزادی ، خندیدن به لطیفه های بامزه و فیلم های ترسناک هستند و از سخن چینی ، دوستان موذی و دروغ و دروغگویی بیزارند. بر اساس سنگ تولدشان ، در رهبری کردن یک گروه ، محدود کردن خود به مقررات و تصمیم گیری های سخت بهترین هستند و همچنین افرادی حساس و سراسر شور زندگی هستند.

.

سنگ ماه تولد شما چیست؟!

ادامه مطلب رو دنبال کنید…

متولدین اردیبهشت ( سنگ تولد : زمرد سبز )

آنها عاشق غذاهای خوشمزه ، لباس های شیک ، پیام های متفتوت ، طبیعت و آرام خندیدن هستند و از کسانی که خود را به دیگران تحمیل می کنند ، موسیقی های گوشخراش و عجله کردن بیزارند.
براساس سنگ تولدشان ، در خلق آثار زیبا ، آشپزی ، هنر و باغبانی بهترین هستند و نیاز دارند که بدانند دیگران آنها را دوست دارند. چندان اهل خودنمایی نیستند ، اما دوست دارند مورد توجه فرار گرفته و از آنها تعریف شود.
.

متولدین خرداد ( سنگ تولد : مروارید )

آنها عاشق بحث و گفتگوهای جالب ، فیلم های تخیلی ، رفتن به مکان های تازه ، آشنا شدن با افراد جدید و اولین نفر در پیروی از مد هستند و از اینکه به آنها بگویی چه کاری را انجام دهند و چه کاری را انجام ندهند و از افرادی که ساعت ها نشسته و هیچ حرف جالبی برای گفتن ندارند ، بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان در جفت و جور کردن و سازماندهی میهمانی ها ، ارائه ایده های درخشان برای پروژه های تحت نظر خود و انجام دادن چند کار به طور همزمان استادند.
.

متولدین تیر ( سنگ تولد : یاقوت سرخ )

آنها عاشق گذران وقت در منزل ، اجتماعات خانوادگی و گوش دادن به موسیقی های آرام هستند و از فیلم های اکشن ، افراد عصبی که همیشه در حال داد زدن هستند ، همچنین کنار گذاشته شدن توسط افرادی که دوستشان دارند ، بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان ، در انجام دادن کارهایی که باعث می شود دیگران راجع به خود احساس خوبی داشته باشند ، گوش دادن به حرف دیگران و سنگ صبورشان شدن و نیز فداکاری و محبت به دوستان بهترین هستند.
.

متولدین مرداد ( سنگ تولد : عقیق رنگارنگ )

آنها عاشق رنگ های سرد و در مرکز توجه قرار داشتن هستند و از شب های بلند و خسته کننده ، بیکار نشستن و مورد توجه قرار نگرفتن در جمع ، بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان ، این افراد در نشان دادن بهترین وضعیت خود در میهمانی ها و جمع های دوستانه استادند و نیاز دارند تا برای تمام کارهای خوبی که انجام می دهند مورد توجه قرار گیرند.
.

متولدین شهریور ( سنگ تولد : یاقوت کبود )

آنها عاشق توجه کردن به جزئیات ، حل مسائل بسیار مشکل و انجام دادن کارها در زمان خودش هستند و از افراد گیج و تنبل ، گفتگوهای بی معنا و دوستانی که نمی توانند حتی برای بیرون رفتن و قهوه خوردن تصمیم بگیرند ، بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان ، این افراد در سازمان دهی مناسب طرح ها و پروژه ها و به انجام رساندن کارها در مهلت تعیین شده و حاضر و آماده بودن در مواقع ضروری ، استادند.
.

متولدین مهر ( سنگ تولد : عین الشمس یا زرد کبود )

این افراد عاشق پیرایش ظاهری ، اسباب بازی های دوران بچگی ، چیزهای رمانتیک و شمع هستند و از تنها بودن بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان ، در حل کردن مشکلات دوستان با دیدن هر دو جنبه قضیه و پر کردن محیط اطراف خود از اشیاء زیبا ، بهترین هستند. تا عمق یک دوستی پیش می روند و از اینکه بین دو دوست روزی شکراب شود به شدت بیزارند.
.

متولدین آبان ( سنگ تولد : یاقوت زرد )

آنها عاشق داستان های پلیسی و مرموز و شمع روشن کردن بر سر سفره ی شام هستند و از افرادی که با آنها رقابت می کنند ، رازهای درون شان را آشکار می سازند و سوالات آنها ، افراد را در معذوریت پاسخگویی قرار می دهد ، بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان این افراد در خوشحال کردن خود با موضوعات کوچک – زمانی که یک ناراحتی پیش می آید – و به خرج دادن شجاعت کافی برای یافتن چیزهای نو و جدید بهترین هستند.

.

متولدین آذر ( سنگ تولد : فیروزه )

آنها عاشق رفتن به خارج از کشور ، فیلم های کمدی و فراگیری مهارت های جدید هستند و از کارهای عادی و روزمره زندگی و غذاهای یکنواخت بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان در پیروزی در بحث ها و لبخند زدن استادند و روحیه ای تسخیر ناپذیر دارند. عاشق مسافرت و حادثه های نهفته در آن هستند. فردی درستکار و صادق بوده و حرف هایشان را رک و راست و بدون واهمه از دیگران بیان می کنند.
.

متولدین دی ( سنگ تولد : لعل )

آنها عاشق داشتن هدفی مشخص در زندگی و رسیدن به آن ، نظم و ترتیب و رسیدن به آینده ای روشن با تلاش بسیار هستند و از افراد تنبل که مسولیت پذیر نیستند و تصمیم های خود را در آخرین لحظه تغییر می دهند ، بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان در شناخت بهترین خصیصه ها در دیگر افراد و کمک کردن به دیگران برای رسیدن به آرزوهایشان بهترین هستند و بر این باورند که داشتن هدفی مشخص در زندگی می تواند آنها را به آرزوها و امیال شان برساند.
.

متولدین بهمن ( سنگ تولد : یاقوت ارغوانی )

آنها عاشق مشارکت در ارائه ایده های جدید و تلاش برای رسیدن به هدفی والا هستند و از ماندن در یک جا ، سوء استفاده از حیوانات و آلودگی سیاره ای که در آن زندگی می کنند ، بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان در ساختن چیزهای جدید و ارائه ایده های نو برای ساختن دنیایی بهتر ، بهترین هستند.
.

متولدین اسفند ( سنگ تولد : حجرالدم یا یشم خطایی )

آنها عاشق فیلم های ترسناک و کمدی ، غروب زیبای خورشید ، آتش درست کردن و جشن های بزرگ مثل کریسمس هستند و از قسم خوردن های زیاد و افرادی که همیشه سعی می کنند با دروغ خود را خوب جلوه دهند ، بیزارند.

بر اساس سنگ تولدشان در تصمیم گیری با قلب خود و نه با عقل خود ، در یافتن نکات منفی دیگران و اصلاح آنها استادند.


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت