سلام دوستان گرامی ، خوشحالم که سه علی سه رو واسه بازدید انتخاب کردید ;) امیدوارم لحظات خوبی رو باهم داشته باشیم :)
خانه / کتاب الکترونیکی pdf / رمان / دانلود رمان فرشته های لعنت شده نوشته پگاه بختیاری

دانلود رمان فرشته های لعنت شده نوشته پگاه بختیاری

دانلود رمان فرشته های لعنت شده نوشته پگاه بختیاری

دانلود جدیدترین رمان ها در سه علی سه

نیک یک پسر آمریکاالاصل بود که بیست و دو سال بیشتر نداشت.قدش یک متر و هشتاد سانتی متر بود و اندام ورزیده و پوست برنزه ای داشت و درست عین پدرش زمینه ی چشم و مویش مشکی بود که خیلی هم جذابش می کرد. او شش ماه پیش از این که با جیران آشنا شده بود،آن هم در بیمارستانی که بانو بستری بود و آن دو برای اولین بار یکدیگر را در سالن انتظار بیمارستان ملاقات کردند و این آشنایی کوتاه به این نامزدی طولانی و دوست داشتنی منجر شد.در حقیقت نیک تنها دلخوشی جیران شده بود چرا که بیماری بانو و نیز نداشتن وضع مالی مناسب عرصه را برایش تنگ کرده بود و حالا این نیک بود که با جملات مثبت، نگاه های دلسوز و ابراز علاقه های صمیمانه اش، سورپرایز زندگی کوچکش شده بود.

.

دانلود رمان در ادامه مطلب

خدای بخشنده ی مهربان،منو بابت تمام نامه هایی که پاره کردم ببخش اما بازم مهم اینه که تو همه ی اونها رو خونده بودی مگه نه؟!
خدای عزیزم از تو خواهش می کنم، تمنا می کنم که منو بابت تمام گناه های کوچیک و بزرگی که مرتکب شدم، ببخشی! چون می دونم که فرصت زیادی برای طلب بخشش از تو ندارم، خدایا منو ببخش! خوب می دونم که اگه منو ببخشی، آینده ی خوبی را کنار تو خواهم داشت، کنار تو و نیک!
از همین حالا تو رو شکر می کنم بابت این که نباید در آینده همه چیز رو برای نیک توجیه کنم و او همه چیز را خواهد فهمید و شاید هم از همین حالا می دونه! خدای عزیزم برای تمامی فرشته های تو طلب مغفرت و آمرزش دارم، چه اونهایی که فرشته به دنیا اومدند، اما بعد خواسته یا ناخواسته لعنت شدند مثل پدرم! مثل سمیه! مثل خانم طلا! خدایا تمامی این فرشته های لعنت شده را بیامرز که با بخشش تو لعنت اونها کم خواهد شد. وبازهم ممنون! بابت این سنگینی بالهای سفیدی را در کمر خود احساس می کنم بالهایی که هر لحظه منو از زمین دور و دورتر می کند و به آسمان آبی و دستان سپید تو نزدیکتر! خدایا سپاس گزارم! به راستی اگر این بالهای سفید هنوز برای من باقی نمونده بود من چطور به سوی تو پرواز می کردم؟
دوست قدیمی تو
و دوست دار همیشگی تو جیران

برای دانلود روی لینک ها کلیک کنید تا صفحه جدیدی باز شود

دانلود کتاب الکترونیکی رمان فرشته های لعنت شده

دانلود کتاب رمان فرشته های لعنت شده نسخه موبایل


خرید فیلتر شکن قوی

خرید vpn برای ترید

خرید vpn با ip ثابت